כתום או ירוק? בדקו מה מצב היישוב שלכם לפי תוכנית הרמזור [קורונה]

בדקו מה צבע היישוב שלכם במסגרת תוכנית הרמזור

כפי שכולנו כבר נתבשרנו, החל מיום שני הקרוב (7.9) תעבור ישראל למיפוי אזורי תחלואת קורונה ב-"תוכנית הרמזור": ירוק לרמת תחלואה נמוכה, צהוב לרמת תחלואה בינונית, כתום לרמת תחלואה גבוהה, ואדום לרמת תחלואה גבוהה מאוד. הסיווג לפי הצבעים, קובע גם את רמת החומרה של ההגבלות באותו יישוב, ובאותו הזמן, מדרבן את הקהילות ואת מנהיגיהן לשפר את מצב התחלואה ביישוב, על מנת לעבור לסטטוס נמוך יותר, עם פחות הגבלות. הרמה והצבע של היישוב אמנם יוערכו ברמה יומית, אבל שינוי ההגדרה של יישוב יתבצע רק אחת לשבועיים.

בואו לבדוק: באיזה צבע אתם ב-תוכנית הרמזור?

ואיך תדעו מה מצב העיר או היישוב שלכם? פיקוד העורף הקים אתר מצוין (יש בו עוד קצת בעיות תאימות לדפדפנים מסויימים, שנקווה שייפתרו עד החלת התוכנית ביום שני), הכולל גם בדיקה של מצב היישוב שלכם וכפועל יוצא ההגבלות שחלות עליכם כתושביו ותושבותיו, וגם המון מידע רקע על ההגבלות, מה קורה בכל רמת צבע, ובאמת, הסברים בהירים ומצויינים לציבור: מה המשמעות של רמת הצבע של תוכנית הרמזור על שגרת החיים, איך קובעים אם יישוב מסויים הוא אדום או כתום, מה ההנחיות לפתיחת עסקים, הנחיות מיוחדות עבור הציבור החרדי ועוד.

כך למשל, ביישוב כתום ההתקהלות המותרת בשטח פתוח תהיה עד 50 איש, ובמבנה – 20% מהתפוסה ועד 25 איש, ביישוב אדום לא יורשו להתכנס יותר מעשרה אנשים במבנה סגור ו-20 בשטח פתוח. אזורים שבהם יוטל סגר מלא הם רק כאלה שיפלו תחת ההגדרה "אזור מוגבל", במקום להטיל אותו באופן מלא על כל המדינה כמו שחווינו לפני מספר חודשים.

עדכון: עם כניסת הסגר השלישי בינואר 2021, ההנחיות הדיפרנעדיין לא שבו לאתר, אבל שיפור: כעת מופיעה מפה עם צבעי היישובים ומנוע חיפוש לצבע היישוב שלכם.


[עדכון 12/01/2021] – הידיעה עודכנה בפרטים חדשים.

עוד בחיבור:

כך תחטאו את הסמארטפון שלכם

אתם בבידוד? לאדם שהיה שנה בחלל יש כמה טיפים בשבילכם

הצטרפו לערוץ החיבור בטלגרם – וקבלו עוד טיפים לחיים חכמים יותר

נהניתם מהקריאה? שמחים לשמוע.
בכתבה שזה עתה קראתם הושקעו שעות רבות של איסוף מידע, תחקיר, כתיבה, עריכה, גרפיקה, עיצוב, צילום ועריכת וידאו. “החיבור” מופק על ידי שורה של עיתונאים מקצועיים, שבשבילם עיתונות היא שליחות – אבל היא גם פרנסה ואנחנו רוצים לעבוד עבורכם, הקוראים. 

התרומה שלכם (בעלות של כוס קפה) מבטיחה את קיומו של “החיבור” כמגזין עצמאי, אובייקטיבי, חופשי מתלות במפרסמים, ותאפשר לנו להביא לכם עוד סיפורים ומידע מעניין ומועיל, כל יום. 


אולי יעניין אתכם גם...

על אודות המחבר לצפיה בכל הכתבות לאתר המחבר

ניב ליליאן

העורך האחראי של "החיבור".

ניב ליליאן הוא עיתונאי חוקר בעל ניסיון של 21 שנה בכתיבה על טכנולוגיה, אינטרנט והשפעותיהם על פוליטיקה וחברה. כעורך ערוץ המחשבים של ynet בשעתו, הוא הוביל קמפיין עיתונאי נרחב ועיקש שהביא את סכנות המאגר הביומטרי לידיעת הציבור, ופרסם תחקירים על עוולות צרכניות כמו התערבות ספקיות האינטרנט הישראליות בתעבורת רשת, לצד פרשנויות מורות נבוכים וקלות לעיכול.
פרט טריוויה: הוא העיתונאי הישראלי הראשון שראיין את מנכ"ל גוגל.

5 תגובותהשמיעו קולכם

השמיעו את קולכם

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.

banner