לא רק אפל משלבת: Yandex music יוצאת עם מנוי פלוס

אפל לא היו היחידים שלשום להכריז על מנוי משולב. גם Yandex music הכריזו שלשום (ג’) בישראל על מנוי בשם “פלוס“, שהוא מנוי פרימיום חדש לשירות המוזיקה, הכולל גם הטבות לשירותים האחרים של החברה, כמו אחסון ושירות המשלוחים.

מנוי ה-“פלוס” החדש של Yandex Music יעלה 9.90 שקלים לחודש, וכולל כמובן גישה מלאה לשירות הזרמת המוזיקה, אבל בנוסף הנחה של עשרה אחוזים על שירות השליחויות של Yango, ובנוסף, 30% הנחה על אחסון בשירות הענן Yandex.Disk, תמורה עשרה שקלים נוספים לחודש עבור טרהבייט (1000 ג”ב) או 27 שקלים עבור שלושה טרהבייט (3000 ג”ב). המנוי כולל אגב, 10 ג”ב אחסון ראשוניים בחינם.

Yandex Music Plus

מהחברה נמסר כי לקראת ההשקה של המנוי החדש בישראל, הרחיבה פלטפורמת ההזרמה את הקטלוג שלה עם אומנים מקומיים מוכרים כמו אביב גפן, עידן רייכל, מירי מסיקה, עברי לידר, נסרין קדרי, שלום חנוך, אריק איינשטיין, אחינועם ניני, דודו טסה, יהודית רביץ ואחרים. לצד אלה, השיקה Yandex Music שירות פודקאסטים בעברית, המאפשר לכל יוצר הסכתים להוסיף את עצמו לפלטפורמה. מנויי הפרימיום של השירות ישודרגו אוטומטית למנוי ה-“פלוס” החדש.

אם אתם כבר כאן…
רצינו לבקש טובה. בכתבה שזה עתה קראתם הושקעו שעות רבות של איסוף מידע, תחקיר, כתיבה, עריכה, גרפיקה, עיצוב, צילום ועריכת וידאו. בנוסף, יש לנו הוצאות קבועות על אירוח האתר, אחסון, שרתי וידאו, גרפיקה ועוד. “החיבור” נעשה על ידי שורה של עיתונאים מקצועיים, שבשבילם עיתונות היא שליחות, אבל היא גם פרנסה – ואנחנו מעדיפים לעבוד עבורכם, הקוראים. התמיכה שלכם (אם באופן ישיר, ואם על ידי רכישת מוצרים דרך הקישורים שבכתבה, המזכה אותנו בעמלה קטנה) מבטיחה את המשך קיומו של “החיבור” כמגזין עצמאי, אובייקטיבי, חופשי מתלות במפרסמים, ותאפשר לנו להביא לכם עוד סיפורים מעניינים, עוד תכנים שיוגשו בצורות מקוריות, עוד כתבות, עוד סרטונים ובכלל – עוד. לתמיכה ישירה במגזין

אולי יעניין אתכם גם...

על אודות המחבר לצפיה בכל הכתבות לאתר המחבר

ניב ליליאן

העורך האחראי של "החיבור".

ניב ליליאן הוא עיתונאי חוקר בעל ניסיון של 19 שנה בכתיבה על טכנולוגיה, אינטרנט והשפעותיהם על פוליטיקה וחברה. כעורך ערוץ המחשבים של ynet בשעתו, הוא הוביל קמפיין עיתונאי נרחב ועיקש שהביא את סכנות המאגר הביומטרי לידיעת הציבור, ופרסם תחקירים על עוולות צרכניות כמו התערבות ספקיות האינטרנט הישראליות בתעבורת רשת, לצד פרשנויות מורות נבוכים וקלות לעיכול.
פרט טריוויה: הוא העיתונאי הישראלי הראשון שראיין את מנכ"ל גוגל.

2 תגובותהשמיעו קולכם

השמיעו את קולכם

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.

banner