ה-Smart Display של גוגל הוא בעצם צג חכם של לנובו

Lenovo Smart Display

CES2018
במסגרת המלחמה הכוללת שלה באקו ובאמזון ב-CES הנוכחית, וההסתערות שלה על שוק הסייענים הדיגיטליים הביתיים, שני מוצרים שגוגל מציגה ב-CES 2018 הם צגים חכמים. והשותפה שלה לפשע, ומי שבפועל מייצרת אותם היא בכלל לנובו. הצגים החכמים הם סוג של "מה היה קורה אם למחשב ולוח ולגוגל הום היה ילד?". מדובר בצג בן שמונה או עשרה אינץ', עם מסך מגע, אבל זה לא טאבלט. לא תוכלו להתקין עליו אפליקציות, אבל כן אפשר לשאול אותו שאלות ולקבל תשובות בקול טבעי בזכות מערך מיקרופונים שדה רחוק, ובנוסף, לקבל חיווי ויזואלי לתשובות. היתרון ב-Smart Display של גוגל ולנובו, שהוא לא רק רמקול, כמו הגוגל הום אלא גם מסך, הוא שאפשר להרחיב ולהעמיק את החוויה.

כך למשל, אתם יכולים לבקש מתכון, ואם אינכם יודעים לבשל רכיב מסוים בתבשיל, ה-Lenovo Smart Display יוכל לסייע לכם ולהראות לכם סרטון מתאים ביוטיוב. באותה הצלחה הוא יכול להציג לכם שידור חי ממצלמת אבטחה, להשמיע לכם את הלו"ז היומי שלכם, להציג לכם את חדשות היום, או להציג מפה עם הוראות הגעה, וכמובן, להעביר אותה לטלפון שלכם. גוגל מבטיחים שלאורך הזמן הם גם יוציאו עדכונים וישפרו את המוצר.

שני המסכים החכמים, שמגיעים בלבן אלגנטי, עם גב בעל קימור במרכזו בחיפוי אפור או עץ ושישתלבו היטב בכל סלון או מטבח, יהיו זמינים בקיץ במחיר של 199 ו-249 דולר למסכים של השמונה ועשרה אינץ' בהתאמה.

אם אתם כבר כאן…
רצינו לבקש טובה. בכתבה שזה עתה קראתם הושקעו שעות רבות של איסוף מידע, תחקיר, כתיבה, עריכה, גרפיקה, עיצוב, צילום ועריכת וידאו. בנוסף, יש לנו הוצאות קבועות על אירוח האתר, אחסון, שרתי וידאו, גרפיקה ועוד. “החיבור” נעשה על ידי שורה של עיתונאים מקצועיים, שבשבילם עיתונות היא שליחות, אבל היא גם פרנסה – ואנחנו מעדיפים לעבוד עבורכם, הקוראים. התמיכה הישירה שלכם מבטיחה את המשך קיומו של “החיבור” כמגזין עצמאי, אובייקטיבי, חופשי מתלות במפרסמים, ותאפשר לנו להביא לכם עוד סיפורים מעניינים, עוד תכנים שיוגשו בצורות מקוריות, עוד כתבות, עוד סרטונים ובכלל – עוד. לתמיכה במגזין

אולי יעניין אתכם גם...

על אודות המחבר לצפיה בכל הכתבות לאתר המחבר

ניב ליליאן

העורך האחראי של "החיבור".

ניב ליליאן הוא עיתונאי חוקר בעל ניסיון של 21 שנה בכתיבה על טכנולוגיה, אינטרנט והשפעותיהם על פוליטיקה וחברה. כעורך ערוץ המחשבים של ynet בשעתו, הוא הוביל קמפיין עיתונאי נרחב ועיקש שהביא את סכנות המאגר הביומטרי לידיעת הציבור, ופרסם תחקירים על עוולות צרכניות כמו התערבות ספקיות האינטרנט הישראליות בתעבורת רשת, לצד פרשנויות מורות נבוכים וקלות לעיכול.
פרט טריוויה: הוא העיתונאי הישראלי הראשון שראיין את מנכ"ל גוגל.

2 תגובותהשמיעו קולכם

השמיעו את קולכם

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.

banner