ג’ברה משיקה את ה-85t – אוזניות אלחוטיות בעיצוב פתוח ועם ביטול רעשים

ביקונקט, יבואנית ג’ברה השיקה הבוקר (ה’) את ה-85t, דגם חדש בסדרת האוזניות האלחוטיות שלהם. הדגם לא  מחליף את קודמו, ה-75t, אלא מצטרף אליו כדגם משודרג, עם ששה מיקרופונים (שלושה בכל אוזניה), רכיב סינון רעשים פעיל  ועיצוב פתוח בדומה ל-Buds Live של סמסונג. עלות ה-85t תהיה 799 שקלים.

העיצוב של ה-85t מזכיר את קודמותיהן, ה-75t, אבל העיצוב הפנימי שונה והוכנסו עוד רכיבי חומרה, לצד שבכות חדשות למיקרופונים מבחוץ. רונן ברקוביץ’, מנכ”ל ביקונקט טען במסיבת העיתונאים שהדגם החדש מציע ביטול רעשים באיכות יוצאת דופן, כך שאפשר לנהל שיחת טלפון גם בזמן שמכסחים את הדשא…

ה-85t מציעות 11 רמות של ביטול רעשים (בעוד שאצל המתחרים יש שתיים או שלוש), בקפיצות של 3db, שלושה מיקרופונים לביטול רעשים ייעודי וביטול משוב מתוך האוזן עצמה, טעינה אלחוטית, ו-7.5 שעות פעולה למחזור (כ-5.5 שעות עם ביטול רעשים פעיל רציף), לצד עמידות במים וזיעה בתקן IPX4.

רוצים לקבל עוד סקירות ועוד עצות לחיים חכמים?
הצטרפו עכשיו לערוץ עדכוני הטלגרם של “החיבור”, או עקבו אחרינו באינסטגרם או בטוויטר

מבחינת המיצוב, ל-ג’ברה יש יומרה לנגוס באירפודס הפופולריות של אפל, עם מוצר פרימיום שמציע ערכת תכונות שמתחרה במוצרים העליונים בקטגוריה.

במסיבת העיתונאים ציין ברקוביץ’ כי תחום האוזניות האלחוטיות לחלוטין, כבש את העולם, תוך שהוא עושה קפיצות משמעותיות מאז 2009 בנתח השוק שלו כשהוא נוגס ומחסל בעצם את קטגוריית האוזניות המחווטות לחלוטין.

אם אתם כבר כאן…רצינו לבקש טובה. 
בכתבה שזה עתה קראתם הושקעו שעות רבות של איסוף מידע, תחקיר, כתיבה, עריכה, גרפיקה, עיצוב, צילום ועריכת וידאו. “החיבור” מופק על ידי שורה של עיתונאים מקצועיים, שבשבילם עיתונות היא שליחות – אבל היא גם פרנסה ואנחנו רוצים לעבוד עבורכם, הקוראים. 

התמיכה שלכם (ע”י רכישת מוצר דרך הקישורים שבכתבה, או בתמיכה ישירה בעלות של כוס קפה) מבטיחה את קיומו של “החיבור” כמגזין עצמאי, אובייקטיבי, חופשי מתלות במפרסמים, ותאפשר לנו להביא לכם עוד סיפורים ומידע מעניין ומועיל, כל יום. 

אולי יעניין אתכם גם...

על אודות המחבר לצפיה בכל הכתבות לאתר המחבר

ניב ליליאן

העורך האחראי של "החיבור".

ניב ליליאן הוא עיתונאי חוקר בעל ניסיון של 19 שנה בכתיבה על טכנולוגיה, אינטרנט והשפעותיהם על פוליטיקה וחברה. כעורך ערוץ המחשבים של ynet בשעתו, הוא הוביל קמפיין עיתונאי נרחב ועיקש שהביא את סכנות המאגר הביומטרי לידיעת הציבור, ופרסם תחקירים על עוולות צרכניות כמו התערבות ספקיות האינטרנט הישראליות בתעבורת רשת, לצד פרשנויות מורות נבוכים וקלות לעיכול.
פרט טריוויה: הוא העיתונאי הישראלי הראשון שראיין את מנכ"ל גוגל.

תגובה אחתהשמיעו קולכם

השמיעו את קולכם

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.

banner