תחרות לסונוס? אודיו פרו נכנסת לארץ

רמקול C3 של אודיו פרו, כלב

חברת האודיו השוודית אודיו פרו (Audio Pro) הגיעה לישראל באמצעות היבואנית הרשמית TR אלקטרו סטריאו, אשר עד לפני מספר חודשים הייתה נציגתה של סונוס בישראל. אודיו פרו מציעה מערכות ריבוי חדרים, המאפשרות להתקין את הרמקולים במספר חדרים ולחבר ביניהם על בסיס רשת ה-Wi-Fi הביתית.

אודיו פרו הוקמה בשוודיה ב-1978, והיא מתמחה בייצור רמקולים מוגברים. החברה מתגאה בהשארה העיצובית שהיא שואבת מהמסורת הסקדינבית, לצד חדשנות טכנולוגית ורשימת פטנטים ארוכה שרשמה לזכותה לאורך יותר מ-40 שנות הפעילות שלה.

הרמקולים של החברה מתאימים לשימוש בכל חדר, כשניתן גם לתקשר איתם מקומית עם הסמארטפון באמצעות בלוטות' או באמצעות מתאם למערכות מסורתיות שנקרא Link1.

עוד ב-The Gadget Reviews:
גארמין פותחת חנות דגל בישראל

דגמי אודיו פרו כוללים תאימות לספוטיפיי ודיזר, והם גם כוללים מגוון מצבי שמע ואפשרויות התאמה אישית, במסגרתן יוכלו המשתמשים להגדיר כל מוצר כרמקול עצמאי או כזוג רמקולים במצב סטריאו. 

הרמקול הנייד C3 של אודיו פרו בישראל
C3. צילום יח"צ

בין הדגמים שהחברה השיקה, נמצא A10 – רמקול אלחוטי קומפקטי אשר אמור לספק באסים עמוקים ודקויות צליל חדות בצלילים הגבוהים והבינוניים. את הרמקול ניתן גם לתלות על הקיר. המחיר: 800 שקל.  דגם C3 מופעל באמצעות סוללות ומאפשר ניידות או אפשרות חיבור למערכות השמע באמצעות נגן המולטירום. המחיר: 1,200 שקל. A26 הם זוג רמקולים שולחניים וה-A36 הם המקבילה הרצפתית שלהם. המחיר החל מ- 2,500 שקל.

רמקולי A26 של אודיו פרו
A26 של Audio Pro

פורסם במקור ב-The Gadget Reviews

אולי יעניין אתכם גם...

על אודות המחבר לצפיה בכל הכתבות לאתר המחבר

צחי הופמן

עבדתי בתור עיתונאי במשך 17 שנה, פרסמתי מאות ביקורות בתחום הסלולר והמחשבים החל משנת 2000 באתר נטקינג ולאחר מכן גם במגזין החודשי נט מגזין. לאחר מכן, סיקרתי את תחום הטכנולוגיה באתר נענע 10. במשך 5 שנים הייתי כתב המחשבים והתקשורת של מעריב, לאחר מכן עבדתי במשך 7 שנים בגלובס. בגלובס הייתי מבקר הטכנולוגיה הראשי של עיתון העסקים, שם פרסמתי ביקורות בתחומי הסלולר, הטאבלטים, השעונים החכמים, הלפטופים, הטלוויזיות ועוד

השמיעו את קולכם

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.

banner