בדקנו: מעמד הגבהה למסך עם חיטוי באור אולטרה סגול

כל מי שעבד אי פעם במשרד גדול או קטן מכיר את הבעיה: אתם צריכים להגביה את המסך לגובה העיניים, אבל אין בנמצא בסיס להגבהה. הפיתרון שמצוי עד היום במשרדים לא מעטים הוא שימוש בספרים עבי כרס, מספרי טלפונים ועד ספרי הדרכה ועיון. המהדרין היו חומסים חבילות של נייר למדפסת ומסתכנים בלעורר את זעם מנהל/ת התפעול על הגזילה… ואז באו המגירות. אם כבר להגביה את המסך, למה לא להפוך את החלל שמתחת לשטח אחסון לשדכן, מהדקים, מספריים ועוד חפצים שנוטים "לקבל רגליים" במשרדים?  

י.א. מיטווך, החברה שאתם בטח מכירים או זוכרים מהיותה גם מפיצה של קופות לנקודות מכירה וכספומטים, אבל בפועל מתעסקת במגוון הרבה יותר רחב של מוצרי מחשוב – מציעה לרכישה את הדור הבא של מגירות מעמד הגבהה למסך: לא רק מגירה שלא תתביישו להציב על השולחן במשרד או בבית, אלא ברוח ימי הקורונה, היא גם מציעה תכונה של חיטוי העכבר והמקלדת שלכם בתאורת UV, תאורת אולטרה סגול.

מבחינת עיצוב, מדובר בבריה מרשימה ובפירוש לא המגירות הפלסטיות הכעורות משנות ה-90'. זהו מעמד הגבהה לבן בנוי היטב מפלסטיק מאסיבי, עם קווים זורמים ומסגרת עטורה בבד ירוק (אני אשער שיש צבעים נוספים), ורגליות בצבע כסוף. על המשטח העליון כמובן מציבים את המסך שלכם, ואנחנו שמנו עליו גם את הרמקולים, שיהיה. מהחלק האחורי משתלשל כבל USB לבן, שהוא יהיה ספק הכוח למנורות האולטרה סגול שקבועות בתחתית, ותיכף נגיע אליהן…

מעמד הגבהה למסך עם חיטוי UV

לעוד תכנים מעניינים עקבו אחרינו באינסטגרם או בטיקטוק

בחזית מעמד ההגבהה למסך נמצא בצד שמאל שקע USB (לפצות על זה שנגזול מהמחשב), ובצד ימין – כפתור ההפעלה של מנורות החיטוי. התכונה אולי הכי שובת לב היא חזית המגירה: לא רק שעוצבה בה מגרעת שיכולה לאפסן בנוחות סמארטפון ולהותיר אותו למול עיניכם, בערכה מגיעים גם ארבעה מגנטים קטנים, בצבעי תכלת ולבן, שאיתם אפשר להצמיד פתקים למגירה, שיהיו גם הם מול עיניכם. חמוד!

כזכור, כל העסק ניצב על ארבע רגליות כסופות (צריך להרכיב אותן). הרגליות יוצרות חלל מתחת למעמד ההגבהה למסך שאליו תוכלו לדחוף בסוף היום את העכבר והמקלדת ולא רק להשאיר חלל אסתטי (ולא לתת לכל הפירורים משעות של אכילה מול המחשב מקום להתחבא…), אלא גם על הדרך לחטא אותם מדי יום: לחיצה על הכפתור הכסוף, תפעיל את שלוש נורות האולטרה סגול הקבועות בתחתית המארז בהשהיה של חצי דקה, והן יפעלו למשך 10 דקות, כדי לחטא את אמצעי הממשק מלאי החיידקים שלכם (כן, הם מלאים חיידקים… מקלדות הן לא הדבר הכי הגייני בעולם, כזכור, גם לא עכברים). לא עשינו הפעם בדיקת תרבית, אבל נצטרך לסמוך על התאורה שהיא אכן משמידה חיידקים.

מה שכן, היא מספיק עוצמתית כדי שהמעמד יישא מדבקת אזהרה שיש לשמור מרחק של חצי מטר מהמגירה בזמן שהנורות פועלות, ושהן עלולות להזיק לעיניים. כמובן, אסור להפעיל את הנורות על משטחים מחזירי אור כמו זכוכית או מראה, ולילדים אסור בכלל להשתמש בנורות האולטרה סגול, כך לפי מדבקת האזהרה.

המגירה עצמה מרווחת, ומחולקת עם שלוש מחיצות מודולריות(!) ככה שתוכלו גם לסדר אותה לטעמכם. אנחנו הצלחנו לדחוס אליה בקלות ערימה של חפצים שלפני כן סתם הסתובבו לנו על השולחן כמו סמארטפון, שתי קופסאות של עטים, שני זוגות סוללות ומטען, מחק, אוזניות, כבלים, קופסה של סוכריות טיק טק, קופסת מהדקים משרדיים ועוד כמה חפצים קטנים. הטרוניה היחידה שיש לנו ומשהו שהיה לנו חסר – היא האפשרות לנעול את המגירה, למי שרוצים לזרוק פנימה חפצי ערך כשהם עוזבים לרגע את השולחן או הולכים להפסקת צהריים.

מעמד הגבהה למסך עם חיטוי UV

המעמד הדי שווה הזה נמכר תמורת 259 שקלים לצרכן. זה לא הכי זול שיש, אבל תמורת ה-259 שקלים האלה אתם מקבלים גם פונקציית חיטוי למקלדת ולעכבר, וגם מעמד מהודר, שהוא השקעה שתחזיק לכם שנים, והוא הרבה יותר יפה מערימה של חבילות "נייר לבן בהיר A4 להדפסה".

מעמד הגבהה למסך עם חיטוי UV

נהניתם מהקריאה? שמחים לשמוע.
בכתבה שזה עתה קראתם הושקעו שעות רבות של איסוף מידע, תחקיר, כתיבה, עריכה, גרפיקה, עיצוב, צילום ועריכת וידאו. “החיבור” מופק על ידי שורה של עיתונאים מקצועיים, שבשבילם עיתונות היא שליחות – אבל היא גם פרנסה ואנחנו רוצים לעבוד עבורכם, הקוראים. 

התרומה שלכם (בעלות של כוס קפה) מבטיחה את קיומו של “החיבור” כמגזין עצמאי, אובייקטיבי, חופשי מתלות במפרסמים, ותאפשר לנו להביא לכם עוד סיפורים ומידע מעניין ומועיל, כל יום. 


מעמד הגבהה למסך עם חיטוי UV

259 שקלים
9

9.0/10

התחברנו

  • איכות בניה
  • חיטוי באור אולטרה סגול
  • שימושיות

לא התחברנו

  • אין מנעול למגירת החפצים

אולי יעניין אתכם גם...

על אודות המחבר לצפיה בכל הכתבות לאתר המחבר

ניב ליליאן

העורך האחראי של "החיבור".

ניב ליליאן הוא עיתונאי חוקר בעל ניסיון של 21 שנה בכתיבה על טכנולוגיה, אינטרנט והשפעותיהם על פוליטיקה וחברה. כעורך ערוץ המחשבים של ynet בשעתו, הוא הוביל קמפיין עיתונאי נרחב ועיקש שהביא את סכנות המאגר הביומטרי לידיעת הציבור, ופרסם תחקירים על עוולות צרכניות כמו התערבות ספקיות האינטרנט הישראליות בתעבורת רשת, לצד פרשנויות מורות נבוכים וקלות לעיכול.
פרט טריוויה: הוא העיתונאי הישראלי הראשון שראיין את מנכ"ל גוגל.

השמיעו את קולכם

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.

banner