הצצה ראשונה: טוסטר אובן נינג'ה Ninja SP103

את ישראל שוטף בשנים האחרונות גל של בישול חכם, בישול וטיגון באמצעות אוויר חם. סירי ה-"טיגון ללא שמן" הם להיטי מכירות ומתנות לחגים אצל וועדי עובדים, אבל בתקופה האחרונה התחילה הטכנולוגיה הזו להיכנס למה שאולי היה עד כה אחד המכשירים הכי משעממים במטבח: הטוסטר אובן. מדובר באבולוציה רצינית של המכשיר שפעם היינו רק דוחפים לתוכו פרוסת לחם לקלייה או לחמם מנה מבושלת או פיצה. בשנה וחצי האחרונות התחילו להיכנס לארץ טוסטר אובנים חכמים, המשלבים בישול חכם באוויר חם ופיקוד דיגיטלי מדויק. השגנו לבדיקה את מה שנינג'ה מציעה בתחום: את ה- טוסטר אובן נינג'ה Ninja SP103.

ה- טוסטר אובן נינג'ה Ninja SP103 או בשמו המלא Ninja Foodi Mini Oven, הוא חלק ממשפחת ה-Foodi של נינג'ה, הכוללת גם את הבלנדרים של החברה, סיר הבישול החשמלי, הגריל וכמובן, מכשיר הטיגון באוויר חם. כמו שציינתי בסרטון, ה- טוסטר אובן נינג'ה Ninja SP103 ממש לא לבד, יש למצוא כיום בארץ טוסטר אובנים או מיני-תנורים חכמים המשלבים בישול באוויר חם וחימום וקלייה באמצעות גופי חימום מסורתיים של לפחות שלושה או ארבעה יצרנים אחרים. ה- טוסטר אובן נינג'ה Ninja SP103 נמצא נכון לכתיבת שורות אלה באמצע מבחינת המחיר, ונמכר באתר היבואן תמורת 1,149 שקלים.

אז מה יש בקופסה ומה מיוחד ב- טוסטר אובן נינג'ה Ninja SP103?  ראשית נמצא את תבנית האפיה, שהיא רבועה וגדולה ב-45% מתבנית של טוסטר רגיל (בסרטון אני אומר 50 אחוז…המספר המדויק הוא 45 אחוזים). מלבד זאת, הטוסטר עצמו, הוא לא שגרתי במראהו: הוא בעל פרופיל נמוך, עשוי נירוסטה ובנוי היטב. הצורה שלו יותר מלבנית ונמוכה ממה שאנחנו רגילים לראות בטוסטר אובן, וגם – ידית הפתיחה של הדלת הקדמית נמצאת בצד, ולא במרכז. בתוך המכשיר עצמו, נמצא את סלסלת הטיגון באוויר חם, ורשת צליה רגילה מסורתית לטובת לחם או בייגלים.

עוד תכונה מעניינת של ה- טוסטר אובן נינג'ה Ninja SP103 היא העובדה שהוא מתקפל. הוא יושב על ציר, ואפשר להעמיד אותו גם לגובה, ככה שהוא תופס פחות מקום על השיש, שזה מצוין. זאת ועוד: זה מאפשר גישה קלה למגש הפירורים התחתון, זה שבטוסטר רגיל אי אפשר אף פעם לנקות. נינג'ה עשו פה דלת תחתית שנפתחת בלחיצה, והעובדה שהמכשיר עומד, מאפשרת לנקות אותו בקלות. נהדר.

פתיחת קופסא: תנור סולארי GoSun Go

בצד התפקודי, נינג'ה מבטיחים כאן לא מעט. מלבד טיגון באוויר חם, התנור החכם מבטיח צלייה מהירה יותר ב-60 אחוז הודות לפיזור חכם של אוויר חם. את הטענה הזו אנחנו כבר בודקים ונדווח בסקירה המלאה. הבטחה אחת שכבר בדקנו ואנחנו יכולים לאמת – התנור החכם הזה מתחמם ממש, אבל ממש מהר – לוקח לו כ-90 שניות(!) להגיע לטמפרטורות גבוהות שמתאימות לבישול וצליה (180 ו-200 מעלות) ואפשר להתחיל לעבוד איתו בזריזות.

יש לו 8 תוכניות שונות ביניהן אפיה, טיגון באוויר חם, צליה, גריל, קלייה (שתי תוכניות נפרדות, ללחם ולבייגלים), וגמישות טמפרטורה גם לכיוון הנמוך – הוא מתחיל מ-40 מעלות, מה שמאפשר גם לייבש איתו מזון בתוכנית ייעודית (פירות, בשר ועוד). כבר התחלנו לבשל ולצלות איתו, ונפרסם עליו סקירה מלאה ומקיפה בקרוב. למי שרוצה לקבל אותה מיד, אתם מוזמנות ומוזמנים לעקוב אחרי ערוץ הטלגרם שלנו או האינסטגרם – ולדעת ראשונים כשאנחנו מפרסמים דברים.

נהניתם מהקריאה? שמחים לשמוע.
בכתבה שזה עתה קראתם הושקעו שעות רבות של איסוף מידע, תחקיר, כתיבה, עריכה, גרפיקה, עיצוב, צילום ועריכת וידאו. “החיבור” מופק על ידי שורה של עיתונאים מקצועיים, שבשבילם עיתונות היא שליחות – אבל היא גם פרנסה ואנחנו רוצים לעבוד עבורכם, הקוראים. 

התרומה שלכם (בעלות של כוס קפה) מבטיחה את קיומו של “החיבור” כמגזין עצמאי, אובייקטיבי, חופשי מתלות במפרסמים, ותאפשר לנו להביא לכם עוד סיפורים ומידע מעניין ומועיל, כל יום. 


אולי יעניין אתכם גם...

על אודות המחבר לצפיה בכל הכתבות לאתר המחבר

ניב ליליאן

העורך האחראי של "החיבור".

ניב ליליאן הוא עיתונאי חוקר בעל ניסיון של 21 שנה בכתיבה על טכנולוגיה, אינטרנט והשפעותיהם על פוליטיקה וחברה. כעורך ערוץ המחשבים של ynet בשעתו, הוא הוביל קמפיין עיתונאי נרחב ועיקש שהביא את סכנות המאגר הביומטרי לידיעת הציבור, ופרסם תחקירים על עוולות צרכניות כמו התערבות ספקיות האינטרנט הישראליות בתעבורת רשת, לצד פרשנויות מורות נבוכים וקלות לעיכול.
פרט טריוויה: הוא העיתונאי הישראלי הראשון שראיין את מנכ"ל גוגל.

תגובה אחתהשמיעו קולכם

  • האם הטוסטר אובן של נינג’ה יכול להחליף מיקרוגל?
    כלומר הוא יכול לחמם אוכל, פופקורן וכו’ אותו דבר?

השמיעו את קולכם

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.

banner