חדש בקפה: מכונת הלטיסימה 1 החדשה של נספרסו [גלריה]

למשפחת הלטיסימה הידועה של דה לונגי ונספרסו, יש בת חדשה: לטיסימה 1. את לטיסימה 1 ראינו בתצוגה עוד בברלין, ולאחרונה היא החלה להימכר שם ובשאר גרמניה (וכנראה במדינות נוספות באירופה), תמורת 249 יורו, מה שממצב אותה מתחת לאחיותיה הלטיסימה טאץ’ (או הפלוס בגירסה האמריקאית), והלטיסימה פרו (שאותה סקרנו כאן במגזין) – כגירסה מודרנית, קטנה וצרה יותר של המכונות הקודמות, וגם עם מחיר מעט נוח יותר.

ה-לטיסימה אחת היא מכונה נאה מאוד, עם גוף פלסטי וידית נעילת קפסולות ממתכת, בעיצוב מודרני יותר מזה של הפרו, ומגיעה בשני צבעים: אפור ולבן. היא חולקת עם אחיותיה הגדולות מיכל מים בנפח של ליטר, ולחץ קיטור של 19 בר. לעומת הטאץ’, היא מכילה גם מערכת ניקוי עצמי. מצד שני, היא מכילה רק כפתור אחד לקפוצ’ינו ולאטה במקום כפתורים ותוכניות הכנה נפרדות, ומיכל החלב שלה קטן במיוחד: 120 מיליליטר בלבד.

נספרסו מייעדים אותה כעיקרון לחובבי אספרסו, שרוצים פה ושם להתפנק עם איזה קפה הפוך, ומערך הכפתורים הוא בהתאם: קצר, ארוך וכפתור אחד למשקאות חלב. מה שכן, היא באמת מעוצבת למשעי, והיא בהחלט יותר נאה מהפרו שהיא קצת מאסיבית מגושמת. לא שקלנו אותה, אבל ה-לטיסימה 1 נראית לפחות קטנה וקלה יותר מאחיותיה הגדולות בסדרה. 

עוד לא ידוע מתי לטיסימה 1 תתחיל להימכר בישראל, אבל פנינו בשאלה ליחסי הציבור של נספרסו ישראל ונעדכן ברגע שנדע. בינתיים, אתם מוזמנים להתרשם מהסרטון הרשמי ומה-“בוק” שעשינו לה בברלין.

אם אתם כבר כאן…

רצינו לבקש טובה. בכתבה שזה עתה קראתם הושקעו שעות רבות של איסוף מידע, תחקיר, כתיבה, עריכה, גרפיקה, עיצוב, צילום ועריכת וידאו. בנוסף, יש לנו הוצאות קבועות על אירוח האתר, אחסון, שרתי וידאו, גרפיקה ועוד. “החיבור” נעשה על ידי שורה של עיתונאים מקצועיים, שבשבילם עיתונות היא שליחות, אבל היא גם פרנסה – ואנחנו מעדיפים לעבוד עבורכם, הקוראים. התמיכה הישירה שלכם מבטיחה את המשך קיומו של “החיבור” כמגזין עצמאי, אובייקטיבי, חופשי מתלות במפרסמים, ותאפשר לנו להביא לכם עוד סיפורים מעניינים, עוד תכנים שיוגשו בצורות מקוריות, עוד כתבות, עוד סרטונים ובכלל – עוד. לתמיכה במגזין

אולי תתחברו גם לאלה?

על אודות המחבר לצפיה בכל הכתבות לאתר המחבר

ניב ליליאן

העורך האחראי של “החיבור”.

ניב ליליאן הוא עיתונאי חוקר בעל ניסיון של 16 שנה בכתיבה על טכנולוגיה, אינטרנט והשפעותיהם על פוליטיקה וחברה. כעורך ערוץ המחשבים של ynet בשעתו, הוא הוביל קמפיין עיתונאי נרחב ועיקש שהביא את סכנות המאגר הביומטרי לידיעת הציבור, ופרסם תחקירים על עוולות צרכניות כמו התערבות ספקיות האינטרנט הישראליות בתעבורת רשת לצד פרשנויות מורות נבוכים וקלות לעיכול.
פרט טריוויה: הוא העיתונאי הישראלי הראשון שראיין את מנכ”ל גוגל.

השאר תגובה

banner
%d בלוגרים אהבו את זה: