הצצה ראשונה: דייסון 360 eye

דייסון 360 eye

בחברת טכנולוגיית האוויר דייסון (הם כבר מזמן לא רק חברה של שואבי אבק, כפי שתראו מיד), משתעשעים עם הרעיון של שואב אבק רובוטי במשך קרוב לשני עשורים. היה להם דגם אחד שכמעט יצא לשוק, אבל בוטל. ואז, לפני כשנתיים, כששוק שואבי האבק הרובוטיים כבר היה בתנופה, יצאה החברה עם ה-360 eye.

ה-“עין 360” משתמש במצלמה שקבועה במרכז הגוף שלו כדי למפות את החדר בראייה של 360 מעלות וכך לנווט את דרכו בחדר. כמובן, הוא מצויד במסנני השאיבה הצנטריפוגליים הזעירים של דייסון, בדומה ל-V6 שבדקנו כאן לאחרונה (אפשר  לראות את הבית שלהם בבליטות שמעל מיכל הפסולת), במנוע השאיבה הפטנטי של החברה ובמברשות עם סיבי הפחם שנועדו לאיסוף של חלקיקים זעירים.

הדייסון 360 eye כבר משווק במקומות כמו יפן, אבל בישראל הוא זמין בינתיים רק להזמנה מוקדמת, מה שעשוי להעיד כי יושק כאן בקרוב. כך או כך, פגשנו כאן בברלין את הבחור הצעיר, ואלה הרשמים שלנו ממנו:

בנוסף, הציגה כאן דייסון את קו השואבים האלחוטיים הניידים שלה, כמו  זה שבדקנו ודגמים נוספים מתקדמים יותר (V8), ואת הפיתוח האחרון שלה, שפונה לבעלי ובעלות שיער ארוך: מייבש שיער נטול מאוורר, בדומה למוצרי האוורור של החברה שמייצרים זרם אוויר חזק במבנה נטול להבים. ניסינו להפעיל אותו והוא נראה די חזק ויעיל, כמו שאר המוצרים של דייסון. 

img_20160902_152101803.jpg

אולי תתחברו גם לאלה?

על אודות המחבר לצפיה בכל הכתבות לאתר המחבר

ניב ליליאן

העורך האחראי של "החיבור".

ניב ליליאן הוא עיתונאי חוקר בעל ניסיון של 16 שנה בכתיבה על טכנולוגיה, אינטרנט והשפעותיהם על פוליטיקה וחברה. כעורך ערוץ המחשבים של ynet בשעתו, הוא הוביל קמפיין עיתונאי נרחב ועיקש שהביא את סכנות המאגר הביומטרי לידיעת הציבור, ופרסם תחקירים על עוולות צרכניות כמו התערבות ספקיות האינטרנט הישראליות בתעבורת רשת לצד פרשנויות מורות נבוכים וקלות לעיכול.
פרט טריוויה: הוא העיתונאי הישראלי הראשון שראיין את מנכ"ל גוגל.

תגובה אחתהשמיעו קולכם

  • נראה קצת מגושם. אם כבר רובוטי עדיף שואבים יותר קומפקטיים שמתחילים להיכנס לכל פינה כמו האיי קלבו. לא ברור איך עם הצורה הזו הוא יכול להגיע לפינות

השאר תגובה

banner