איפה אפשר לצפות באולימפיאדה בחינם? [מדריך]

גם אחרי מדליית הזהב של ארטיום דולגופיאט, נותר עוד שבוע למשחקים האולימפיים. ברם, העובדה שהמשחקים לא משודרים בשידור ישיר בערוץ ציבורי אלא רק בערוצים מסחריים היא תעודת עניות לתאגיד השידור ולשידור הציבורי בישראל בכלל. אמנם, חברת yes מאפשרת צפייה בערוצים ייעודיים, וכך גם למי שמנוי על ערוץ הספורט. אבל מה יעשה מי שלא מנוי של yes  או ערוץ הספורט?  מגזין "החיבור" נחלץ לעזרה, ומסביר איפה אפשר לצפות באולימפיאדה בחינם.

למי שאין בעיה עם אנגלית, Peacock, שירות הסטרימינג החינמי של NBC מציע שידורים ודיווחים ישירים מהמשחקים האולימפיים. השירות, הקרוי על שם הטווס שהוא סמל הרשת, זמין במחשב או באפליקציה לטלפונים חכמים, טאבלטים או טלוויזיות חכמות. כמובן, תוכלו ליהנות גם ממגוון התכנים האחרים של NBC (חלקם בחינם עם פרסומות, חלקם בתשלום).

הבעיה שפורמלית הוא זמין רק לתושבי ארצות הברית, כמו שירותי הזרמה אחרים שלא זמינים בארצנו (לשמחתנו, הרשימה הזו הולכת ומתקצרת, ובספטמבר תתקצר עוד יותר עם כניסתה הצפויה של דיסני פלוס לישראל).

לעוד טיפים לחיים חכמים עקבו אחרינו בטלגרם או באינסטגרם

כדי לעקוף את המגבלה הגיאוגרפית, תזדקקו לשירות VPN שירוץ על המחשב, הטלוויזיה או הסמארטפון שלכם. לא יודעים מה זה VPN? קראו את המדריך שלנו כאן. יש כמה שירותי VPN חינמיים כמו TunnelBear או ה-VPN המובנה בדפדפן Opera, אבל אנחנו דווקא ממליצים על NordVPN, שהוא אמנם שירות בתשלום – אבל שווה כל אגורה, ושימושי גם כדי לצרוך תכנים אחרים, ובכלל להגן על הפרטיות שלכם ברשת. לקוראי החיבור יש הנחה מיוחדת לימי הקיץ (שלושה חודשים בחינם במנוי לשנתיים, וכ-70% הנחה על המחיר הרגיל).

אחרי שתתקינו ותפעילו את ה-VPN, תוכלו גם להתחבר ל-Peacock וליהנות מהשידורים הישירים והפרשנויות של אנשי NBC מטוקיו. תיהנו!

      

נהניתם מהקריאה? שמחים לשמוע.
בכתבה שזה עתה קראתם הושקעו שעות רבות של איסוף מידע, תחקיר, כתיבה, עריכה, גרפיקה, עיצוב, צילום ועריכת וידאו. “החיבור” מופק על ידי שורה של עיתונאים מקצועיים, שבשבילם עיתונות היא שליחות – אבל היא גם פרנסה ואנחנו רוצים לעבוד עבורכם, הקוראים. 

התרומה שלכם (בעלות של כוס קפה) מבטיחה את קיומו של “החיבור” כמגזין עצמאי, אובייקטיבי, חופשי מתלות במפרסמים, ותאפשר לנו להביא לכם עוד סיפורים ומידע מעניין ומועיל, כל יום. 


              

אולי יעניין אתכם גם...

על אודות המחבר לצפיה בכל הכתבות לאתר המחבר

ניב ליליאן

העורך האחראי של "החיבור".

ניב ליליאן הוא עיתונאי חוקר בעל ניסיון של 21 שנה בכתיבה על טכנולוגיה, אינטרנט והשפעותיהם על פוליטיקה וחברה. כעורך ערוץ המחשבים של ynet בשעתו, הוא הוביל קמפיין עיתונאי נרחב ועיקש שהביא את סכנות המאגר הביומטרי לידיעת הציבור, ופרסם תחקירים על עוולות צרכניות כמו התערבות ספקיות האינטרנט הישראליות בתעבורת רשת, לצד פרשנויות מורות נבוכים וקלות לעיכול.
פרט טריוויה: הוא העיתונאי הישראלי הראשון שראיין את מנכ"ל גוגל.

השמיעו את קולכם

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.

banner