Red חשפה את Hydrogen One – סמארטפון עם מסך הולוגרפי

Hydrogen One

Red, למי שלא מכיר, היא כבר שם דבר בעולם הצילום הקולנועי. החברה יצרה אי שם ב-2007 מצלמות דיגיטליות המאפשרות צילום מקצועי של סרטים באורך מלא, בשבריר המחיר של מסרטות קולנוע מסורתיות – באיכות לא פחות טובה ובמארזים קטנים יותר. מה שהפך אותה לחביבתם של צלמים ובמאים כמו רידלי סקוט, דיוויד פינצ’ר וג’יימס קאמרון, ולא מעט סרטים שבטח ראיתם לאחרונה בקולנוע, כמו שומרי הגלקסיה 2, מהיר ועצבני 8 או המעגל – צולמו במצלמות של החברה. אבל הערב היא חשפה סמארטפון מסקרן, שזכה לשם Hydrogen One, שאמור להיות הסמארטפון הראשון בעולם עם תצוגה הולוגרפית.

לטענת החברה, מסך ה-Hydrogen, שמעניק לסמארטפון את שמו, הוא מסך 5.7 אינץ’, המשלב בין תצוגה דו ממדית לבין הצגה של אלמנטים תלת מימדיים, ללא משקפיים, לרבות תכנים של מציאות מדומה ומציאות מועשרת. החברה לא חשפה הרבה מאוד פרטים על הסמארטפון החדש, אבל במה שהיא מכנה “מתקפה על החושים”, הוא יכלול לא רק תצוגה הולוגרפית, אלא גם הדמייה של צליל היקפי, ותוספות מודולריות, שיתחברו לסמארטפון כמו המוטו Z של מוטורולה או ה-Essential המסקרן של אנדי רובין, שכבר נחשף. עוד ידוע כבר כי הוא יהיה מבוסס אנדרואיד עם ממשק USB-C וחריץ הרחבה למיקרו SD, ובתמונה היחידה של ה-Hydrogen ששוחררה, ניתן באמת לראות מגעים דומים לאלה של המוטו Z, שכנראה נועדו לחיבור התקני העזר. 

בהודעה לעיתונות של החברה, נראה כי הטלפון עומד להיות המרכז של מסדת שלמה תחת השם Hydrogen, כולל פורמט מיוחד של RED עצמה לתוכן תלת ממדי והולוגרפי, שיצור קבצים עם הסיומת h4v שמשמעה Hydrogen For View, כולל קצבי העברה גבוהים. ובנוסף, שנועד גם לשמש כמכשיר אחסון, צפיה, ממשק והקלטה והעברת מידע עבור המצלמות המקצועיות של החברה מכל הדגמים, כמו גם מכשיר צילום חזק מאוד בפני עצמו, ואכן ניתן להבחין במצלמה הבולטת מעט מן הגוף של המכשיר.

ה-Hydrogen One יגיע בשני מארזים אפשריים – אלומיניום, שיעלה 1,200 דולר או טיטניום, שיעלה 1,600 דולר, ויגיע לשוק בתחילת 2018. בינתיים יהיה ניתן להזמין אותו בהזמנה מוקדמת מהאתר של RED, כאשר החברה מציינת מראש שהמחירים הללו מיועדים רק לאלה שימהרו להזמין כעת. 

אולי תתחברו גם לאלה?

על אודות המחבר לצפיה בכל הכתבות לאתר המחבר

ניב ליליאן

העורך האחראי של "החיבור".

ניב ליליאן הוא עיתונאי חוקר בעל ניסיון של 16 שנה בכתיבה על טכנולוגיה, אינטרנט והשפעותיהם על פוליטיקה וחברה. כעורך ערוץ המחשבים של ynet בשעתו, הוא הוביל קמפיין עיתונאי נרחב ועיקש שהביא את סכנות המאגר הביומטרי לידיעת הציבור, ופרסם תחקירים על עוולות צרכניות כמו התערבות ספקיות האינטרנט הישראליות בתעבורת רשת לצד פרשנויות מורות נבוכים וקלות לעיכול.
פרט טריוויה: הוא העיתונאי הישראלי הראשון שראיין את מנכ"ל גוגל.

השאר תגובה

banner