נחיתה רכה: Clifton 10 של HOKA נחתה בישראל

השבוע באירוע במוזיאון תל אביב, נחת כאן הדגם העשירי של נעל הריצה Clifton של HOKA, אחת מסדרות נעלי הריצה האייקוניות של השנים האחרונות. ה-Clifton 10 לא רק חוגגת עשור של רכות סביב הרגל, אלא גם מדגימה איך עושים אבולוציה נכונה: עם סוליה חדשה שעבה ב-3 מ”מ מקודמתה, גפה טבעונית עם תמיכה ייחודית לרגל, ותחושת ריצה חלקה שמדווחת כ-“הליכה על ענן”. משמעות השם HOKA בשפה המאורית, אגב הוא “לעוף” או “לרחף”.

הסוליה נבנתה בתצורת רוקר דינמית (Smooth MetaRocker, בלשון החברה) בגיאומטריה של בננה, עם קציפת CMEVA קלה ובולמת זעזועים בסוליה, העמידה בשחיקה במיוחד באזור העקב עליו אנחנו מרבים לדרוך ונעה עם הרגל בכל צעד. הגפה של הנעל היא שילוב של אריג סרוג, קטיפה וחומרים ממוחזרים, שלא רק נושמת, אלא גם נראית כמו משהו שאפשר לנעול לקפה בלי להרגיש אשמה.

ואם אתם מאלו שאוהבים לקשור את השרוכים פעמיים: Clifton 10 מגיעה עם מערכת שריכה כפולה חדשה, שנועלת את הרגל כמו כפפה (או כמו גרב ספורט יוקרתית). אבל אין צורך להיאבק בשרוכים.

Clifton 10 של HOKA

ה-Clifton 10 מצליחה לשמור על הקסם האיקוני של Clifton – אותה נוסחת קסם בין רכות, בלימה וקלות – תוך שיפור כל פרמטר קטן. היא ניטרלית בהופעתה (למרות שיש גם שילובי צבעים יותר נועזים), מתאימה כמעט לכל סוגי הריצה בכביש, לאימונים בחדר כושר וגם למי שסתם אוהב לעשות צעידות ארוכות, ובעיקר מעניקה את הרכות והבידוד מזעזועי הדרך והכביש, תוך שהיא מוסיפה תנופה בכל צעד בשל צורתה הייחודית והסוליה הגבוהה מתמיד, ותבנית ייחודית לתמיכה בכף הרגל.

מנכ”ל חטיבת הספורט של קבוצת תמוז, מאיר קנר, אמר באירוע ההשקה: “Clifton 10 היא לא רק שדרוג טכנולוגי – היא הצהרה. חידדנו את ההתאמה והוספנו עוד ריפוד מבלי לוותר על תחושת הריצה החלקה והמוכרת של HOKA.” ה-Clifton 10 זמינה כבר היום ברשת ניו ראן, WeShoes ובחנויות נבחרות ברחבי הארץ. המחיר: 820 שקלים. לא מחיר זול לנעל ספורט, אבל השקעה ראויה לחובבי הריצה.

לעוד תכנים מעניינים עקבו אחרינו באינסטגרם או בטיקטוק


Discover more from החיבור

Subscribe to get the latest posts sent to your email.

אולי יעניין אתכם גם...

על אודות המחבר לצפיה בכל הכתבות לאתר המחבר

ניב ליליאן

העורך האחראי של "החיבור".

ניב ליליאן הוא עיתונאי חוקר בעל ניסיון של 22 שנה בכתיבה על טכנולוגיה, אינטרנט והשפעותיהם על פוליטיקה וחברה. כעורך ערוץ המחשבים של ynet בשעתו, הוא הוביל קמפיין עיתונאי נרחב ועיקש שהביא את סכנות המאגר הביומטרי לידיעת הציבור, ופרסם תחקירים על עוולות צרכניות כמו התערבות ספקיות האינטרנט הישראליות בתעבורת רשת, לצד פרשנויות מורות נבוכים וקלות לעיכול.
פרט טריוויה: הוא העיתונאי הישראלי הראשון שראיין את מנכ"ל גוגל.

השמיעו את קולכם

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.