אנקר תציע תמיכה עברית במוצריה

בשיחה עם עיתונאים הבוקר (ג') סיפר המנהל האזורי של אנקר (Anker) סם בודור על תוכניות מותג הטכנולוגיה בישראל, וקצת רקע על המוצרים עצמם.

אנקר (Anker), שהוקמה ב-2011, יצרה לעצמה במהירות שם בתחום המטענים והסוללות החיצוניות, ומיהרה להתרחב לתחומים נוספים, כמו אוזניות ומוצרי קול, לצד אוטומציה ביתית ומצלמות אבטחה, מקרנים וציוד לרכב. אנקר נוקטת במדיניות של סגמנטציה, ומפצלת כל קטגוריה למותג אחר: מוצרי הקול נמכרים תחת המותג Soundcore, המקרנים תחת המותג Nebula, מוצרי הבית החכם והשואבים הרובוטיים תחת המותג eufi, ואילו המוצרים לרכב (מצלמות רכב ומטענים חכמים הכוללים סייעניות), תחת המותג Roav.

עוד בחיבור:
אנקר מתחברים לישראל עם שילוח ישיר

כיום אנקר מציעה בעיקר מוצרי טעינה בישראל, המשווקים על ידי באג ופיוצ'ר סל. אבל בודור הבטיח שב-2021 נזכה לראות כאן הרחבה של היצע המוצרים מתוך הקטלוג העצום של החברה, לרבות המצלמות והשואבים הרובוטיים של eufi, לצד מקרני נבולה ומוצרי Soundcore. עדיין בלטו בהיעדרם מוצרי Roav שזכו לאהדת צרכנים בעולם ומוצרים מתקדמים יותר מתוך הקטלוג, כמו מנעולים חכמים ונתבים.

בתשובה לשאלת "החיבור" לגבי רמת הלוקליזציה של המוצרים, בודור הבטיח שבעתיד החברה תשקיע בעברות האפליקציה שלה ויצירת תמיכה עברית למוצרים (מעבר לחוברות המשתמש בעברית, המחוייבות על פי חוק בישראל).

סוללה חיצונית של אנקר

נהניתם מהקריאה? שמחים לשמוע.
בכתבה שזה עתה קראתם הושקעו שעות רבות של איסוף מידע, תחקיר, כתיבה, עריכה, גרפיקה, עיצוב, צילום ועריכת וידאו. “החיבור” מופק על ידי שורה של עיתונאים מקצועיים, שבשבילם עיתונות היא שליחות – אבל היא גם פרנסה ואנחנו רוצים לעבוד עבורכם, הקוראים. 

התרומה שלכם (בעלות של כוס קפה) מבטיחה את קיומו של “החיבור” כמגזין עצמאי, אובייקטיבי, חופשי מתלות במפרסמים, ותאפשר לנו להביא לכם עוד סיפורים ומידע מעניין ומועיל, כל יום. 


אולי יעניין אתכם גם...

על אודות המחבר לצפיה בכל הכתבות לאתר המחבר

ניב ליליאן

העורך האחראי של "החיבור".

ניב ליליאן הוא עיתונאי חוקר בעל ניסיון של 21 שנה בכתיבה על טכנולוגיה, אינטרנט והשפעותיהם על פוליטיקה וחברה. כעורך ערוץ המחשבים של ynet בשעתו, הוא הוביל קמפיין עיתונאי נרחב ועיקש שהביא את סכנות המאגר הביומטרי לידיעת הציבור, ופרסם תחקירים על עוולות צרכניות כמו התערבות ספקיות האינטרנט הישראליות בתעבורת רשת, לצד פרשנויות מורות נבוכים וקלות לעיכול.
פרט טריוויה: הוא העיתונאי הישראלי הראשון שראיין את מנכ"ל גוגל.

תגובה אחתהשמיעו קולכם

השמיעו את קולכם

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.

banner