טעמי, קרמל ומלח [חדש על המדף]

טעמי קרמל מלוח

כל ישראלי כמעט מכיר את טעמי. החטיף, נמצא איתנו כבר עשרות שנים – למעשה, הוא הומצא ב-1964, ונקרא על שם בתו של בעלי המפעל, תמי. לטענת החברה, זהו החטיף המצליח ביותר שלה והאהוב ביותר (אגוזי ופסק זמן עושים פרצוף נעלב עכשיו).

בשנים האחרונות החלה עלית לעשות ניסויים עם החטיף והמותג, וכך באו להן לעולם גירסאות עם בוטנים (שזה בעצם סניקרס), גירסת טעמי בשוקולד לבן שהבליחה בשנה שעברה, וטעמי עם שברי בייגל’ה שנפרד מהחטיף הקלאסי באריזה כחולה ודווקא תפס את מקומו.

כעת עלית רוכבת יותר חזק על השילוב המנצח של מתוק-מלוח, ונסחפת גם היא עם השיגעון העולמי של קרמל מלוח. בטעמי הוא תופס את מקומו של הנוגט המקורי והמוכר, כאשר שכבת הקרמל העליונה, ציפוי השוקולד וכמובן, פצפוצי האורז נותרו במקומם. האם זה מוצלח?  סיכנו את נפשותינו (ואת הדיאטה… לא מספיק סופגניות?!), ובדקנו.

טעמי קרמל מלוח

לשם השוואה, הצטיידנו גם בחטיף טעמי מקורי. ראשית, כשפותחים את האריזה תקף אותנו הניחוח המזוהה של קרמל ומלח, שזו דווקא הייתה התחלה טובה. מבחינת המרקם, כל העסק קצת יותר מתפרק מהטעמי המקורי: בשעה שבטעמי המקורי, ציפוי השוקולד עומד איתן על גוש הנוגט ופצפוצי האורז והשוקולד לא הולך לשום מקום, בגירסת ה-קרמל מלוח, ציפוי השוקולד קצת מתפרק ומותיר פירורי שוקולד סוררים, ושכבת הקרמל קצת פחות מובחנת – אבל במבט מקרוב היא אכן שם!

ואיך הטעם? אין ספק שהוא יותר מורכב מהטעמי הרגיל. בשעה שבטעמי הקלאסי יש משהו מנחם, מוכר ואולי אפילו קצת משעמם, ה-טעמי קרמל המלוח תוקף את החיך והטעם שלו מאוד מודגש וקצת מתוק יותר, והמרקם שונה למדי. זה עדיין טעמי, אבל בגירסה כל כך שונה.

מבחינה קלורית (ההתייחסות היא לחטיף בודד במשקל 40 גרם) בשניהם יש אותה כמות קלוריות (203 במקורי לעומת 203 בקרמל המלוח), אבל דווקא באופן מפתיע ב-טעמי קרמל מלוח יש טיפה פחות שומנים (10 גרם לעומת 11.2 גרם במקור) ופחות חומצות שומן רוויות (6.6 לעומת 7.1 גרם), אבל גם יותר נתרן – 95 מיליגרם לעומת 62.

טעמי קרמל מלוח

טעמי – חטיף שוקולד חלב במילוי קרם בטעם קרמל מלוח
2.50 – 5.70 ₪ (לפי אתר 
pricez)

אם אתם כבר כאן…
רצינו לבקש טובה. בכתבה שזה עתה קראתם הושקעו שעות רבות של איסוף מידע, תחקיר, כתיבה, עריכה, גרפיקה, עיצוב, צילום ועריכת וידאו. בנוסף, יש לנו הוצאות קבועות על אירוח האתר, אחסון, שרתי וידאו, גרפיקה ועוד. “החיבור” נעשה על ידי שורה של עיתונאים מקצועיים, שבשבילם עיתונות היא שליחות, אבל היא גם פרנסה – ואנחנו מעדיפים לעבוד עבורכם, הקוראים. התמיכה הישירה שלכם מבטיחה את המשך קיומו של “החיבור” כמגזין עצמאי, אובייקטיבי, חופשי מתלות במפרסמים, ותאפשר לנו להביא לכם עוד סיפורים מעניינים, עוד תכנים שיוגשו בצורות מקוריות, עוד כתבות, עוד סרטונים ובכלל – עוד. לתמיכה במגזין

אולי תתחברו גם לאלה?

על אודות המחבר לצפיה בכל הכתבות לאתר המחבר

ניב ליליאן

העורך האחראי של "החיבור".

ניב ליליאן הוא עיתונאי חוקר בעל ניסיון של 16 שנה בכתיבה על טכנולוגיה, אינטרנט והשפעותיהם על פוליטיקה וחברה. כעורך ערוץ המחשבים של ynet בשעתו, הוא הוביל קמפיין עיתונאי נרחב ועיקש שהביא את סכנות המאגר הביומטרי לידיעת הציבור, ופרסם תחקירים על עוולות צרכניות כמו התערבות ספקיות האינטרנט הישראליות בתעבורת רשת לצד פרשנויות מורות נבוכים וקלות לעיכול.
פרט טריוויה: הוא העיתונאי הישראלי הראשון שראיין את מנכ"ל גוגל.

השאר תגובה

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.

banner
%d בלוגרים אהבו את זה: