הצצה ראשונה: LG G6

 

מלבד הסרטון שבו הנחנו את הטלפיים שלנו על ה-G6, יש לנו עוד כמה הערות טקסטואליות להוסיף ולהרחיב:
ה-G6 של LG הוא טלפון דגל חדש, שונה מאוד מקודמו, ה-G5. ראשית, תגידו שלום ולא להתראות ל-“חברים”, התוספות המודולריות שלא ממשיכות איתנו, כמו שחזינו כאן. בנוסף, תגידו גם שלום לסימן היכר די קבוע של המכשירים של LG – הגב הנפתח עם סוללה בת החלפה. ב-G6, אנשי LG נטשו את זה לטובת עמידות למים ואבק בתקן IP68. עוד שינוי מהותי, הוא החזרה ממארזים של אלומיניום למארז פלסטי, בציפוי זכוכית, המורכב מתערובת פולימרים. המסגרת עדיין עשויה ממתכת. כל זאת בגוף מאורך, נוח לאחיזה ביד על אף המסך הגדול – והמסך הוא גולת הכותרת של ה-G6. מדובר במסך ביחס ייחודי של 18:9, עם אחוזים גבוהים ביחס מסך/גוף. השוליים דקים מאוד, מה שהופך אותו כאמור לנוח לאחיזה, על אף שזהו מסך 5.7 אינץ’, ברזולוציה של 2K. הסוללה (הפנימית!) גם היא נופחה קצת, ל-3,300 מיליאמפר, כמובן, עם טעינה מהירה.

MWC2017

ריבועים, ריבועים

בצד התוכנה יש כאן לא מעט תוספות חביבות. מלבד תמיכה ב-HDR 10 ובדולבי אטמוס, יש כאן את מצב העבודה של ה-“ריבועים”, שמחלק את המסך המלבני לשניים, ומוסיף יכולות עבודה חדשות, כמו גם יכולת לאחד בין שתיים או ארבע תמונות, תכונה מתבקשת, כך מסתבר – לדור הסנאפצ’ט. ואה, להיפסטרים שביניכם – יש כאן גם מצב צילום מיוחד לצילום מזון.

עוד בצד התוכנה, הטלפון הזה מצויד בגוגל אסיסטנט, הסייענית הדיגיטלית של גוגל וערימת משחקים. ונקנח בגאווה לאומית – אנחנו נהיה המדינה הראשונה בעולם (למעט מדינת הבית של ה-G6, קוריאה), שבה יושק המכשיר, סוג של הצדעה של LG לשוק הישראלי.

ה-G6 יגיע בשלושה צבעים: שחור, לבן וכחול טיטניום. בעיניי הכחול טיטניום הוא הכי יפה, אבל ההימור שלי שדווקא הטלפונים בשחור ולבן יקרצו יותר לצרכן הישראלי.

איך לעקוב אחרי החיבור ב-MWC2017?

כל החדשות וההכרזות יעלו כאן במגזין תחת הקטגוריה והתגית MWC2017, בעמוד הפייסבוק ובחשבון הטוויטר שלנו. למי שרוצה גם את ההפתעות המיוחדות, הצטרפו לאירוע שפתחנו בפייסבוק.

גילוי נאות: הכותב הוא אורח חברת SAP בברצלונה

 

 

 

על אודות המחבר לצפיה בכל הכתבות לאתר המחבר

ניב ליליאן

העורך האחראי של "החיבור".

ניב ליליאן הוא עיתונאי חוקר בעל ניסיון של 16 שנה בכתיבה על טכנולוגיה, אינטרנט והשפעותיהם על פוליטיקה וחברה. כעורך ערוץ המחשבים של ynet בשעתו, הוא הוביל קמפיין עיתונאי נרחב ועיקש שהביא את סכנות המאגר הביומטרי לידיעת הציבור, ופרסם תחקירים על עוולות צרכניות כמו התערבות ספקיות האינטרנט הישראליות בתעבורת רשת לצד פרשנויות מורות נבוכים וקלות לעיכול.
פרט טריוויה: הוא העיתונאי הישראלי הראשון שראיין את מנכ"ל גוגל.

השאר תגובה

banner