מבצע Sandisk Extreme: שני טרהבייט בכמעט חצי מחיר

כונן Sandisk Extreme הוא כנראה כונן SSD החיצוני הכי טוב בסביבה. הוא קטן, במארז גומי מוקשח שגם נראה טוב ומעוצב היטב, ומציע קצבי קריאה וקצבי כתיבה טובים. במקרה, הוא נמצא עכשיו במבצע ברשת Best Buy האמריקאית ובמחירים טובים: דגם השני טרהבייט מוצע בכמעט חצי מחיר: 120 דולר במקום 224 דולרים לצבע התכלת המהמם (אם תתעקשו על שחור או כחול עמוק תשלמו עוד 5 דולרים) מדובר על כ-450 שקלים, כמאה שקל פחות מהמחיר הזול ביותר שמצאנו בישראל. גם דגם הטרהבייט הבודד המצוין של Sandisk Extreme נמכר בהנחה משמעותית: 87 דולר במקום 138 דולר, כלומר כ-300 שקלים בלבד. אם אתם רוצים להשקיע בארבעה טרהבייט באותו גודל מארז – גם הם נמכרים בהנחה משמעותית: 250 דולר במקום 437 דולרים, שזה חיסכון של 188 דולר.

לעוד תכנים מעניינים עקבו אחרינו באינסטגרם או בטיקטוק

איפה הקאץ'? בסט ביי משלחים רק בתחומי ארצות הברית, אז תצטרכו חבר, קרוב משפחה או אחר ככתובת משלוח או לחלופין חברות המספקות שירותי גישור ודיוור לישראל. מצד שני, בסט ביי משלחים בתוך ארצות הברית בחינם. ואה, המבצע מסתיים עוד פחות מ-17 שעות, אז כדאי להזדרז.

קצת נתונים טכניים של ה-Sandisk Extreme: הנפח הוא שני טרהבייט כלומר 2,000 גיגהבייט, קצב הקריאה שלו הוא 1050 מגהבייט/שניה, וקצב הכתיבה הוא 1000 מגהבייט/שניה. הממשק הוא USB-C (כבל קצר עם מתאם ל-USB מסורתי מגיע כחלק מהערכה).יש לו בגוף לולאה כך שאפשר לתלות אותו על שאקל או על מחזיק המפתחות שלכם, ובקיצור במחיר הזה – שווה.

Sandisk Extreme Light Blue

נהניתם מהקריאה? שמחים לשמוע.
בכתבה שזה עתה קראתם הושקעו שעות רבות של איסוף מידע, תחקיר, כתיבה, עריכה, גרפיקה, עיצוב, צילום ועריכת וידאו. “החיבור” מופק על ידי שורה של עיתונאים מקצועיים, שבשבילם עיתונות היא שליחות – אבל היא גם פרנסה ואנחנו רוצים לעבוד עבורכם, הקוראים. 

התרומה שלכם (בעלות של כוס קפה) מבטיחה את קיומו של “החיבור” כמגזין עצמאי, אובייקטיבי, חופשי מתלות במפרסמים, ותאפשר לנו להביא לכם עוד סיפורים ומידע מעניין ומועיל, כל יום. 


אולי יעניין אתכם גם...

על אודות המחבר לצפיה בכל הכתבות לאתר המחבר

ניב ליליאן

העורך האחראי של "החיבור".

ניב ליליאן הוא עיתונאי חוקר בעל ניסיון של 21 שנה בכתיבה על טכנולוגיה, אינטרנט והשפעותיהם על פוליטיקה וחברה. כעורך ערוץ המחשבים של ynet בשעתו, הוא הוביל קמפיין עיתונאי נרחב ועיקש שהביא את סכנות המאגר הביומטרי לידיעת הציבור, ופרסם תחקירים על עוולות צרכניות כמו התערבות ספקיות האינטרנט הישראליות בתעבורת רשת, לצד פרשנויות מורות נבוכים וקלות לעיכול.
פרט טריוויה: הוא העיתונאי הישראלי הראשון שראיין את מנכ"ל גוגל.

השמיעו את קולכם

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.

banner