פז משיקה את Yellow Box – שירות איסוף חבילות אוטומטי בתחנות

חברת הדלק וחנויות הנוחות פז נכנסת לתחום השילוח ואיסוף החבילות מהרשת. החברה משיקה שירות שנקרא YellowBox, כתחרות לשירות הקיים כבר של בוקסאיט וכמובן דואר ישראל. ההבדל העקרוני – אין גביה נפרדת בעבור השירות מהלקוח, אלא הסוחר גובה את דמי השילוח במעמד הרכישה ברשת.

כיום יש כבר לילו בוקס 50 נקודות איסוף אוטומטיות, והחברה מתכננת להרחיב את הפריסה למאה נקודות עד סוף החודש הבא, ועוד מאה נקודות עד סוף השנה, סך הכל 200 נקודות איסוף אוטומטיות. שיתוף הפעולה הוא עם UPS, בינתיים לעסקים מקוונים שמשלחים עם החברה, ומתוכנן שיתוף פעולה עם חברות נוספות. לפי מנכ"ל פז, השלב הבא יהיה גם לאפשר החזרות ובשלב ב' להתחיל להתחרות ישירות בדואר ישראל – בהעברת חבילות ומכתבים גם בין אנשים פרטיים ועסקים קטנים.

למי שלא מכיר, השירות פועל כך: במעמד ההזמנה מוסרים כתובת ייעודית, והמוצר יחכה לנו בתא נעול אלקטרונית בתחנת הדלק שבחרנו. עם הגעת המוצר, מקבלים הודעת SMS המכילה קוד פתיחה לתא (אצל Yellow Box אלה שני קודים, לאבטחה מוגברת כנראה). ניגשים לעמדת התאים, מקישים את הקוד במסך המגע – והתא הרלוונטי נפתח. המוצרים ימתינו בתא במשך 72 שעות. מוצרים שלא ייאספו, יוחזרו למרכז השילוח, כאשר מוקד שירות הלקוחות ינסה ליצור קשר ולמסור את החבילה גם למי שפספס. 

שירות נוסף שהחברה משיקה הוא קניית ירקות ופירות דרך האינטרנט וקבלת ארגז הירקות מנקודת ה-Yellow ישירות לתא המטען. השירות הוא בשיתוף של חברת "מושבניק", אבל סכום המינימום לרכישה של ארגז ירקות הוא 150 שקלים – סכום לא מבוטל ליחידים, אלא אם מדובר בקנייה מרוכזת למשפחה. 

אולי תתחברו גם לאלה?

על אודות המחבר לצפיה בכל הכתבות לאתר המחבר

ניב ליליאן

העורך האחראי של "החיבור".

ניב ליליאן הוא עיתונאי חוקר בעל ניסיון של 15 שנה בכתיבה על טכנולוגיה, אינטרנט והשפעותיהם על פוליטיקה וחברה. כעורך ערוץ המחשבים של ynet בשעתו, הוא הוביל קמפיין עיתונאי נרחב ועיקש שהביא את סכנות המאגר הביומטרי לידיעת הציבור, ופרסם תחקירים על עוולות צרכניות כמו התערבות ספקיות האינטרנט הישראליות בתעבורת רשת לצד פרשנויות מורות נבוכים וקלות לעיכול.
פרט טריוויה: הוא העיתונאי הישראלי הראשון שראיין את מנכ"ל גוגל.

השאר תגובה

banner
%d בלוגרים אהבו את זה: