LG משיקה את ה-G6 בישראל

LG G6

הבוקר (ד') השיקה LG את טלפון הדגל החדש שלה בישראל. כזכור, אנחנו המדינה הראשונה שבה מושק ה-G6, אחרי קוריאה. התכונה הבולטת של טלפון הדגל החדש של החבר הקוריאנית הוא המסך ביחס של 18:9, או יחס פשוט של 1:2, כאשר חזית המכשיר היא בעיקרה מסך, במה ש-LG מכנים Full Vision. גודל המסך הוא 5.7 אינץ', ברזולוציית 2K, עם תקן עמידות באבק ומים של IP68, ולטענת זיו קוריצקי, מנהל השיווק של LG בישראל, הוא גם עמיד בנפילות, ועומד בתקן MIL, שגם כולל את קודמיו בסדרת ה-V. עוד שינוי מהותי, הוא החזרה ממארזים של אלומיניום למארז פלסטי, בציפוי זכוכית, המורכב מתערובת פולימרים. המסגרת עדיין עשויה ממתכת. כל זאת בגוף מאורך, נוח לאחיזה ביד על אף המסך הגדול – והמסך הוא גולת הכותרת של ה-G6. 

מבחינת מבנה, בגב המכשיר אפשר למצוא את קורא טביעות האצבע. כפתורי הווליום נמצאים בצד המכשיר, ואילו הרמקול נמצא בתחתית. בצלע הימנית נמצא מגש גדול שמכיל את כרטיס ה-SIM וכרטיס הזיכרון. ה-G6 יגיע בשלושה צבעים: לבן, שחור וכחול. בתוך המכשיר יש מערכת קירור נוזלי, וסוללה של 3,300 מיליאמפר. החיבור הוא חיבור USB-C, עם טעינה מהירה. 

מערך המצלמות, כולל שתי מצלמות אחוריות ברזולוציה של 13 מגהפיקסל, אחת בזווית רחבה של 125 מעלות, ואחת צרה יותר. בחזית יש מצלמת סלפי עם זווית רחבה גם היא. תוכנת הצילום מנצלת את יחס המסך, ומציעה מצבי צילום המשלבים בין סוגים של ריבועים: הרכבה של תמונה מכמה תמונות, או לבחון תמונה במקביל לצילום של אחת אחרת.

LG G6

שת"פ עם נטפליקס

בצד של צריכת המדיה, ה-G6 תומך בדולבי ויז'ן, ו-HDR 10, למנעד צבעים יותר רחב, ולצפיה בתכנים שתומכים בכך, כמו סדרות מסוימות של נטפליקס ואולפני תוכן אחרים.  זיו קוריצקי, מנהל השיווק של LG אמר ל"החיבור" כי יהיו שיתופי פעולה גלובליים בין LG לנטפליקס בתחום הזה, לרבות תכנים ביחס החדש של 18:9. 

 

במסגרת המכירה המוקדמת, צרכנים שיקנו את ה-G6 עד ה-27 במרץ, יקבלו במתנה את שעון ה-LG סטייל, שהוא אחד מהשעונים החכמים האחרונים שהוציאה LG ממש לפני חודש, בשווי של 1,200 שקלים (הכמות מוגבלת). בנוסף חבילת אביזרים שכוללת מטען רכב בתקן Quick Charge 3, מגן זכוכית ומגן אחורי, במחיר מסובסד של 119 שקלים.  המחיר המומלץ לצרכן יהיה 3,400 שקלים. 

   

אולי יעניין אתכם גם...

על אודות המחבר לצפיה בכל הכתבות לאתר המחבר

ניב ליליאן

העורך האחראי של "החיבור".

ניב ליליאן הוא עיתונאי חוקר בעל ניסיון של 21 שנה בכתיבה על טכנולוגיה, אינטרנט והשפעותיהם על פוליטיקה וחברה. כעורך ערוץ המחשבים של ynet בשעתו, הוא הוביל קמפיין עיתונאי נרחב ועיקש שהביא את סכנות המאגר הביומטרי לידיעת הציבור, ופרסם תחקירים על עוולות צרכניות כמו התערבות ספקיות האינטרנט הישראליות בתעבורת רשת, לצד פרשנויות מורות נבוכים וקלות לעיכול.
פרט טריוויה: הוא העיתונאי הישראלי הראשון שראיין את מנכ"ל גוגל.

השמיעו את קולכם

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.

banner