G-RO מתרחבים: יוצאים עם מימון המונים לתרמילים ומזוודות חדשים

G-Ro Office

נטע שלגי, הישראלי שעשה באלאגן במזוודה, והצוות של G-RO שאחראים לקמפיין המזוודות המצליח ביותר בהיסטוריה ושגייס למעלה מ-3 מיליון דולר ממאמצים מוקדמים, חוזרים עם המוצר המהפכני שלהם – והפעם הם מכוונים לשוק תיקי העבודה היומיומיים, ויוצאים גם עם מזוודות חדשות.

ה-G-RO המקורי, שמומן לפני שנתיים, היה מזוודת Carry On (עליה למטוס), שהתייחדה בכמה דברים – ראשית גלגלים פטנטיים ומבנה שונה, עם יכולת עבירות יוצאת דופן, תכנון עם חשיבה מאוד שונה לאריזה ותוספת של אלקטרוניקה שימושית כמו סוללה חיצונית חזקה שיושבת בתוך המזוודה, ושמאפשרת לטעון גם את הסמארטפון וגם את המחשב הנייד בלי לחפש שקעים בשדה התעופה – וגם יחידת איתור עם אפליקציה תואמת, שמנהלת הכל.

עכשיו G-RO ושלגי לוקחים את החדשנות והחשיבה מחוץ למזוודה שלהם לארבעה מוצרים חדשים: מזוודת צ'ימידן גדולה בשם Check In (כשמה כן היא – מיועדת לשליחה בבטן המטוס), ה-Office, שדומה ל-G-RO המקורי, אבל אמור לשמש גם כתיק עבודה משרדי ויומיומי, ושני תרמילים: ה-Duo וה-Solo – בקמפיין מימון המונים חדש.

G-Ro Check-In

ה-Check In הוא פשוט גירסה מגודלת של ה-G-RO המקורי, עם 97 ליטרים של אחסון במצב מורחב (86 ליטרים במצב סגור), עם חלוקה פנימית עם תאי רשת וארבעה תאים חיצוניים עם תא חיצוני נוסף לנעליים. המחיר שלו לתומכים משכימי הקום – 279 דולר (במקום 499 דולר מחיר סופי לצרכן). אבל המוצרים היותר מעניינים הם דווקא המוצרים האחרים…

 


משרד על גלגלים

ה-Office הוא מזוודת עבודה ליוממן או ליוממנית (קומיוטרים, בלעז), שנועד גם ליום-יום, אבל גם למי שצריך לארוז בגדים כי הוא מבלה לילה מחוץ לבית, או סתם לקחת בגדים לחדר כושר או לריצה אחרי העבודה, בלי להזדקק לעוד תיק או שקית (כולל נעליים!).

זוהי גירסה רבועה ודחוסה יותר של ה-G-RO, עם גלגלים קטנים יותר מהמקור (16 ס"מ קוטר במקום 22 ס"מ), אבל שלגי אומר לנו שהם עדיין הגדולים ביותר בקטגוריה. חציו של האופיס עשוי מצדפה של פוליקרבונט, וחלקו העליון אותו ניילון בליסטי שמשמש גם את ה-G-RO  המקורי, וכולל את העיצוב המקורי החכם כולל הבטן המעוגלת וידית הנשיאה הטלסקופית. הוא בנוי מתא אחסון מרכזי גדול, כולל רצועות דחיסה, תא למחשב נייד, תא למסמכים וקלסרים, ועוד תא ארגונית לסמארטפון, עטים ושאר פיצ'יפקעס, ועוד שני תאים קדמיים וכיסי רשת צדדיים לבקבוקים ולמטריה.

בתא הארגונית יושב גם אמצעי האיתור של התיק – בדור הזה, G-RO החליפו את המאתר המקורי של Logloc בכרטיסי האיתור האלגנטיים של tile, שנמצאים בכל המוצרים. כאן אין מערכת כבלים פנימית, אבל כן יש חור ייעודי להעביר כבל טעינה לסוללה החיצונית שתוכלו לזרוק בתיק (הפעם זו סוללת 10,000 מיליאמפר). המחיר? 249 דולר כרגע בקמפיין.

 

 

שניים תרמילים עם אחסון גדול

G-RO כאמור, מרחיבה את הקו שלה עם שני תרמילים מסקרנים ושנראים טוב. הסולו, הוא תרמיל קטן יחסית ליומיום, אבל עם כמה טוויסטים מעניינים: תא נסתר, שקע USB חיצוני לטעינה מוגן בפני גשם, תאי גישה מהירה, תא לבקבוק (שנמצא דווקא בתוך התיק ולא מחוצה לו), דפדפת מסמכים ותא מרופד לאחסון מחשב נייד עד 13 אינץ' עם רוכסן צד לשליפה מהירה (סך הכל ספרנו חמישה תאים) ורצועה רוחבית שמאפשרת להשחיל אותו על ידית נשלפת של טרולי. (109 דולר בהזמנה המוקדמת, קצת גבוה לטעמנו עבור תרמיל שכזה).

G-Ro Solo

עוד בנושא:

 

 

ה-Duo הוא התרמיל גב הגדול יותר של החברה, כאשר הוא מתרחב מ-15 ליטר כשהוא סגור וצר ל-32 ליטר במצב פתוח – אם רוצים להשתמש בו כתיק לנסיעה קצרה. הוא כולל כיס רשת בצד לבקבוקים, תא נסתר בגב, ומחולק על ידי רצועות דחיסה. יש לו מערכת גב שנראית מרשימה, שתי ידיות נשיאה, וכמו אחיו הקטן – גם רצועה רוחבית שמאפשרת להשחיל אותו על ידית של טרולי לנשיאה קלה בשדה התעופה. יש לו שרוול פנימי שמאחסן מחשב נייד (עד 15 אינץ') וכיס לטאבלט עם רוכסני שליפה מהירה.

גם לו יש שקע USB חיצוני מוגן, עם כבל פנימי שמתחבר לסוללה שמגיעה עם התרמיל. שלושה תאי אחסון חיצוניים, כולל ארגונית (ומאתר tile slim), תא לאוזניות ותא למשקפי שמש. התא המרכזי, הגדול, ניתן לחלוקה באמצעות מחיצות רשת שאפשר לגלגל, אם רוצים לארוז בגדים כך שלא יתקמטו. בהחלט נראה שגם כאן הושקעה מחשבה בתכנון ובירידה לפרטים. ה-Duo נמכר כעת ב-149 למאמצים מוקדמים.

באופן לא מפתיע, היעד הצנוע יחסית של 120,000 דולר כבר הושג, ונכון לכתיבת שורות אלה יש כבר לקמפיין 735 תומכים. G-RO מציעים שילובים שונים של תיקים, והתיקים עצמם מגיעים או בניילון 930 דנייר בסולו, או ניילון בליסטי בשאר הדגמים בשחור, או בגימור Stingray Polyblend באפור אבן. כולם כמובן, עמידים למים. למי שרוצה, יש גם אפשרות לגימור חיצוני שעשוי מסיבי פחם – בתוספת מחיר (בין 80 ל-140 דולר, תלוי בדגם של התיק וגודלו).

G-RO המקורי היה הצלחה ענקית, ויהיה מעניין לראות איך תהיה ההיענות לדגמים החדשים של החברה, והאם תצליח לשבור את השיא שלה עצמה.

 

אם אתם כבר כאן…
רצינו לבקש טובה. בכתבה שזה עתה קראתם הושקעו שעות רבות של איסוף מידע, תחקיר, כתיבה, עריכה, גרפיקה, עיצוב, צילום ועריכת וידאו. בנוסף, יש לנו הוצאות קבועות על אירוח האתר, אחסון, שרתי וידאו, גרפיקה ועוד. “החיבור” נעשה על ידי שורה של עיתונאים מקצועיים, שבשבילם עיתונות היא שליחות, אבל היא גם פרנסה – ואנחנו מעדיפים לעבוד עבורכם, הקוראים. התמיכה הישירה שלכם מבטיחה את המשך קיומו של “החיבור” כמגזין עצמאי, אובייקטיבי, חופשי מתלות במפרסמים, ותאפשר לנו להביא לכם עוד סיפורים מעניינים, עוד תכנים שיוגשו בצורות מקוריות, עוד כתבות, עוד סרטונים ובכלל – עוד. לתמיכה במגזין

 

 

אולי יעניין אתכם גם...

על אודות המחבר לצפיה בכל הכתבות לאתר המחבר

ניב ליליאן

העורך האחראי של "החיבור".

ניב ליליאן הוא עיתונאי חוקר בעל ניסיון של 21 שנה בכתיבה על טכנולוגיה, אינטרנט והשפעותיהם על פוליטיקה וחברה. כעורך ערוץ המחשבים של ynet בשעתו, הוא הוביל קמפיין עיתונאי נרחב ועיקש שהביא את סכנות המאגר הביומטרי לידיעת הציבור, ופרסם תחקירים על עוולות צרכניות כמו התערבות ספקיות האינטרנט הישראליות בתעבורת רשת, לצד פרשנויות מורות נבוכים וקלות לעיכול.
פרט טריוויה: הוא העיתונאי הישראלי הראשון שראיין את מנכ"ל גוגל.

השמיעו את קולכם

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.

banner