אצל פיוניר נגן ה-MP3 לא מת

XDP-30R

לרוב, ביום העיתונאים המקדים (אך הלעתים מרדים) של IFA, רוב העיתונאים רצים ממסיבת עיתונאים אחת לאחרת. נאמנים לגישה שלנו, אנחנו לא משחקים את המשחק הזה, ופשוט משוטטים בין האולמות והולכים רק למסיבות שנראות לנו מעניינות. ביום הזה, רוב הדוכנים עדיין בהקמה, מלאים בגברתנים מקועקעים שבונים, מנסרים ומכים בפטישים. אבל לפעמים, מגלים דברים. 

כך למשל, גילינו שלפיוניר יש נגן MP3. כשכבר חשבנו שהסמארטפונים הרגו אותם סופית, פתאום בא הנגן הזה שמוצג כאן בתערוכה ומוכיח שלא כך הדבר. 

נגן ה-MP3, באיום של הסמארטפונים בהכרח, היה צריך לעבור אבולוציה, וזה בדיוק מה שקרה ל- XDP-30R של פיוניר. זהו מוצר לאודיופילים. מדובר בנגן MP3 עם מסך מגע 2.4 אינץ', שמצויד בשני ממירי דיגיטל לאנלוג של Sabre שמסוגלים להפיק ולעבד מוזיקה עד לרמת דגימה של 192 קילוהרץ ב-32 ביט, שני מגברים, שני שעונים פנימיים למוזיקה מדויקת ונטולת קפיצות או גמגומים ושני חריצים לכרטיסי מיקרו SD, לצד 16 גיגהבייט של זיכרון פנימי.

XDP-30R

עוד בסימן השניים – שני שקעי אוזניות, אחד ייעודי לאוזניות ואחד שמוציא אות מאוזן. תמיכה בכל פורמט ושירות הזרמה אפשרי, כמו FLAC, TIDAL, TuneIn ובעתיד גם MQA עם שדרוג תוכנה. עוד יש פה תמיכה מלאה ב-Wi-Fi (שני תדרים, כמובן), ובלוטות'. עוד נמצא כאן גלגלת צליל מוזהבת ובולטת, לצד כפתורי חומרה, שיהיה. ה-XDP-30R יכול גם להישלט מסמארטפון אם אנחנו רוצים, במידה ונגיד חיברנו אותו למערכת ואנחנו לא רוצים לקום. 

קונספטואלית זהו מכשיר מעניין, ואבולוציה ראויה לנגני ה-MP3, משעה שהפכו להיות מכשיר נישתי. 

 

 

אולי יעניין אתכם גם...

על אודות המחבר לצפיה בכל הכתבות לאתר המחבר

ניב ליליאן

העורך האחראי של "החיבור".

ניב ליליאן הוא עיתונאי חוקר בעל ניסיון של 21 שנה בכתיבה על טכנולוגיה, אינטרנט והשפעותיהם על פוליטיקה וחברה. כעורך ערוץ המחשבים של ynet בשעתו, הוא הוביל קמפיין עיתונאי נרחב ועיקש שהביא את סכנות המאגר הביומטרי לידיעת הציבור, ופרסם תחקירים על עוולות צרכניות כמו התערבות ספקיות האינטרנט הישראליות בתעבורת רשת, לצד פרשנויות מורות נבוכים וקלות לעיכול.
פרט טריוויה: הוא העיתונאי הישראלי הראשון שראיין את מנכ"ל גוגל.

תגובה אחתהשמיעו קולכם

  • איפה אפשר להשיג את הנגן הזה???? או לקבל עליו פרטים???? (אם זה כבר יצא לשוק בכלל?)
    אשמח לקבל תגובה חוזרת מי שיש לו פרטים

השמיעו את קולכם

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.

banner