ZUS Smart Tire ישמור לכם על האוויר בצמיגים

ZUS Smart Tire Safety Monitor

עולם האינטרנט של החפצים גרם להופעתן של כל מיני המצאות לא נחוצות כמו שמשיה חכמה ותוספת של אפליקציות לדברים שיש לתהות למה הם זקוקים לאפליקציה מלכתחילה. הפרויקט הזה שעלה היום (ד') ב-Indiegogo, הוא לא אחד מהם. חברת nonda שעומדת מאחורי מיזמים מצליחים כמו מטען חכם לרכב וכבל מוקשח עם קוולאר (הדגם הבא אגב, יתבסס על סיבי פחם), העלתה היום פרויקט חדש: ZUS Smart Tire Safety Monitor – חפיץ שמודד את לחץ האוויר ואת מצב הצמיגים שלכם. בקשת המימון שלהם, ZUS Smart Tire Safety Monitorשל 20,000 דולר, אגב – הגיעה ליעד תוך שעתיים(!), ובזמן כתיבת שורות אלה הפרויקט כבר צבר הזמנות מראש בסך של למעלה מ-100,000 דולר.

מערכות למדידת לחץ אוויר ומצב הצמיגים הן פריט סטנדרטי במכוניות חדשות, אבל הגאדג'ט של נונדה מנסה להביא את היכולת הזו גם לכלי רכב ישנים יותר, באמצעות הסמארטפון. במבנה של כמעט כל דבר באינטרנט של החפצים, הוא מורכב מאפליקציה, חיישנים, ורכזת שיושבת ברכב לידכם, קצת בדומה לסנסיבו הישראלית. החיישנים, ארבעה במספר, מורכבים במקום מכסה (ונטיל, בסלנג) פיית ניפוח האוויר במכונית ומנטרים את מצב הצמיג ומעבירים אותם לרכזת, שמעבירה את המידע אפליקציה בסמארטפון.

מימון המונים בשעתיים

הם מסוגלים לנטר לא רק את הטמפרטורה של הצמיג ואת לחץ האוויר אלא גם לגלות נקרים קטנים וזליגה אפילו איטית של אוויר מהצמיג, נגיד אם עליתם על מסמר או כל דבר אחר שפגם בצמיג שלכם. לרכזת יש גם ארבע נורות שיכולות להתריע באופן פשוט על מצב חריג בצמיג בחיווי פשוט: ירוק – תקין, אדום – יש בעיה. את החיישנים אפשר להעביר בקלות ממכונית למכונית, גם אם למשל לקחתם רכב שכור בטיול ואתם רוצים לשמור על צמיגים תקינים גם שם. לטענת החברה, לפי מחקר ממשלתי, לצמיגים בכלי רכב שחסר בהם 25% מהאוויר יש פי שלושה סיכויים לגרום לתאונה. כמובן, זה נתון שמוכר מצוין את המערכת…

מערכת הניטור ZUS Smart Tire Safety Monitor כרגע נמכרת באתר אינדיגוגו במחיר שמתחיל מ-97 דולר לערכה אחת כולל משלוח חינם בארצות הברית (ליעדים אחרים המשלוח בתשלום דרך דואר חבילות), וכאמור, כבר זכתה למימון מלא תוך שעתיים מעלייתה לאוויר. האספקה תחל באוגוסט.

 

אולי יעניין אתכם גם...

על אודות המחבר לצפיה בכל הכתבות לאתר המחבר

ניב ליליאן

העורך האחראי של "החיבור".

ניב ליליאן הוא עיתונאי חוקר בעל ניסיון של 21 שנה בכתיבה על טכנולוגיה, אינטרנט והשפעותיהם על פוליטיקה וחברה. כעורך ערוץ המחשבים של ynet בשעתו, הוא הוביל קמפיין עיתונאי נרחב ועיקש שהביא את סכנות המאגר הביומטרי לידיעת הציבור, ופרסם תחקירים על עוולות צרכניות כמו התערבות ספקיות האינטרנט הישראליות בתעבורת רשת, לצד פרשנויות מורות נבוכים וקלות לעיכול.
פרט טריוויה: הוא העיתונאי הישראלי הראשון שראיין את מנכ"ל גוגל.

השמיעו את קולכם

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.

banner