טושיבה משיקים מחדש מחשבים בישראל

חברת מפעיל משיקה היום (ה') מחדש את מותג המחשבים טושיבה בישראל, ולא בפעם הראשונה. לדברי מנכ"ל מפעיל, המיקוד החדש של החברה הוא מחשבים עסקיים, מבלי להתייחס לשוק הצרכני כפלח בפני עצמו. החברה פונה לעסקים מכל הגדלים, אבל לא לצרכנים פרטיים.

לדברי המנכ"ל החברה עומדת להתמקד באחריות ייחודית ויוצאת דופן למוצרים, תוך שטושיבה מסתמכת על יכולות הייצור שלה ובכך שהמחשבים מיוצרים ישירות במפעלים שלה, תוך התמקדות בפלח הפרימיום.

אהרון לאוטמן, ציין שהפילוסופיה של החברה היא להציע חיבורים מלאים בכל הדגמים, ללא מתאמים. עם תחנת עגינה אחת לכל הדגמים, לצד מערכת דרייברים אחידה ומטען אחיד לכל הדגמים. עוד נקודה מעניינת היא שטושיבה בונה את ה-BIOS בעצמה ולא על ידי צד שלישי.

עוד ציין לאוטמן שהמחשבים עוברים מבחני עמידות על ידי מעבדות TUV הגרמניות, הכוללים הפלה מגובה 76 ס"מ, לחץ של 100 ק"ג, טלטולים ועמידות לנוזלים.

במסגרת האחריות של טושיבה, תקלת חומרה בשנת האחריות הראשונה, הליקוי יתוקן – והלקוח מקבל את הכסף בחזרה. אחריות כזו כבר נוסתה באירופה ובארצות הברית, והיא נכנסת גם לישראל. התיקון הוא באתר הלקוח, ביום העסקים הבא. האחריות בשנים שלאחר מכן (עד 5 שנים אחריות) היא סטנדרטית יותר. האחריות הייחודית לשנה הראשונה מוצעת לכל הסדרות למעט סדרה R. 

img_20160623_111308389_hdr.jpg

 

אולי יעניין אתכם גם...

על אודות המחבר לצפיה בכל הכתבות לאתר המחבר

ניב ליליאן

העורך האחראי של "החיבור".

ניב ליליאן הוא עיתונאי חוקר בעל ניסיון של 21 שנה בכתיבה על טכנולוגיה, אינטרנט והשפעותיהם על פוליטיקה וחברה. כעורך ערוץ המחשבים של ynet בשעתו, הוא הוביל קמפיין עיתונאי נרחב ועיקש שהביא את סכנות המאגר הביומטרי לידיעת הציבור, ופרסם תחקירים על עוולות צרכניות כמו התערבות ספקיות האינטרנט הישראליות בתעבורת רשת, לצד פרשנויות מורות נבוכים וקלות לעיכול.
פרט טריוויה: הוא העיתונאי הישראלי הראשון שראיין את מנכ"ל גוגל.

השמיעו את קולכם

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.

banner