LG משיקים את ה-V20

LG השיקו הבוקר (ג') את מכשיר ה-V20 המדובר. הבן השני לסדרת ה-V, מגיע עם חומרה חזקה בכל האגפים ועם אנדרואיד 7. עוד בין תכונותיו הייחודיות של ה-V20, מסך משני ששופר מהדגם הקודם, מצלמה אחורית כפולה שכבר הופיעה גם ב-G5, ואיכות צליל נושאת תקן של B&O (באנג ואולפסן).

זיו קוריצקי, מנהל השיווק של LG ישראל העלה על נס את איכויות המולטימדיה של המכשיר. עוד אמר קוריצקי כי ישנה עליה בנתח השוק של פאבלטים (סמארטפונים גדולים דמויי טאבלט), כדוגמת ה-V20.

בצד החומרה, ה-V20 מתבסס על ערכת השבבים מהאחרונות של קוואלקום, הסנאפדרגון 820, עם ארבעה גיגהבייט של זיכרון, ו64 גיגהבייט של אחסון, מצלמת 16 מגהפיקסל אחורית עם עדשה נוספת רחבה ועדשה רחבה גם במצלמה הקדמית. המסך הוא מסך 5.7 אינץ', ברזולוציה של 2K ובטכנולוגיית IPS שאמורה לספק חדות טובה. בנוסף יש מעל המסך הראשי מסך משני.

לטענת קוריצקי, בוצעו מספר שיפורים במסך מהדגם הקודם, עם תאורה טובה יותר וגופן גדול יותר. יהיה מעניין לבדוק אותו, כי ב-V10 המסך המשני נתפס יותר כגימיק. הסוללה היא סוללת 3,200 מיליאמפר נשלפת, עם שקע USB-C, שגם תומך בתקן הטעינה המהירה Quick Charge 3.0 של קוואלקום. עוד במכשיר יש חריץ הרחבה לכרטיס זיכרון, שתומך בכרטיסים של עד שני טרהבייט. 

v20_steady_lowres

גוף המכשיר עשוי מאלומיניום תעופתי, כאשר גב המכשיר עשוי מסיליקון המשמש גם לריפוד של קסדות אופנועים, ונבחן לעמידות בנפילות מגובה של ארבעה רגל (1.3 מטר), זאת בדומה לדור הקודם של סדרת ה-V. גם בצד הצליל, יש ל-V20 כמה תכונות שיעניינו יוצרי מדיה, כמו תבניות הקלטה שונות למצבים שונים, עם מערך של שלושה מיקרופונים. גם איכות הצליל היוצאת, יש במכשיר ארבעה ממירי צליל דיגיטלי לאנלוגי (DAC), מה שאמור להעניק איכות צליל יוצאת דופן, במיוחד באוזניות. 

המחיר של ה-V20 יעמוד בסביבות ה-3,400 שקלים, כאשר לרוכשים ברכישה המוקדמת תעניק רונלייט היבואנית ערכת אביזרים בשווי של 2,500 שקלים, הכוללת מצלמת 360 מעלות, משקפי VR ומארז חסין למים. בכל ערכה תצורף גם סוללה נוספת. 

 

 

אולי יעניין אתכם גם...

על אודות המחבר לצפיה בכל הכתבות לאתר המחבר

ניב ליליאן

העורך האחראי של "החיבור".

ניב ליליאן הוא עיתונאי חוקר בעל ניסיון של 21 שנה בכתיבה על טכנולוגיה, אינטרנט והשפעותיהם על פוליטיקה וחברה. כעורך ערוץ המחשבים של ynet בשעתו, הוא הוביל קמפיין עיתונאי נרחב ועיקש שהביא את סכנות המאגר הביומטרי לידיעת הציבור, ופרסם תחקירים על עוולות צרכניות כמו התערבות ספקיות האינטרנט הישראליות בתעבורת רשת, לצד פרשנויות מורות נבוכים וקלות לעיכול.
פרט טריוויה: הוא העיתונאי הישראלי הראשון שראיין את מנכ"ל גוגל.

השמיעו את קולכם

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.

banner