LG משיקה בישראל את מכשיר הדגל G4

במסיבת עיתונאים שנערכה אתמול (ג') בנוף הפסטורלי של טיילת יפו, הכריזו LG ישראל והיבואנית רונלייט, על השקת הדור החדש של מכשירי הדגל של החברה הקוריאנית, ה-LG G4.

אריאל, מנהל הפיתוח העסקי ברונלייט, שלף את תיק המצלמה האישית שלו, וציין כי בחודש האחרון בו הוא עושה שימוש ב-G4, בכ-90 אחוז מהמקרים ניתן היה להניח בצד את המצלמה המקצועית, ולהשתמש במצלמת ה-LG G4 – טענה יומרנית משהו, שנשמח לבדוק. 
זאת, לטענתו, הודות למפתח צמצם בעל ערך f נמוך יותר, f-1.8, ובדומה לאח הבוגר, ה-G3, גם ה-G4 הוא בעל חיישן לייזר משודרג למיקוד מהיר כמו גם ומייצב תמונה אשר בניגוד לקודמו כולל חמש נקודות ייצוב לעומת שתיים, לייצוב טוב יותר.

על גבי עיצוב המכשיר ציין מנכ"ל רונלייט כי בשונה משאר השחקנים אשר עושים שימוש במתכת וזכוכית, LG מבדלת את עצמה, על ידי הגב מחופה העור ומגוון צבעים במראה דמוי מתכת. על אף העובדה שכל המתחרים זנחו את הסוללה הנשלפת ובחרו בסוללות פנימיות, ב-LG מתגאים בעובדה כי נשארו עם הסוללה הנשלפת, כך גם לגבי כרטיס ההרחבה.

כפי שדווח ה-LG G4 תומך ב-Quick Charge 2.0, אולם המטען המגיע בערכה איננו תומך בטכנולוגיה, וכדי לאפשר טעינה מהירה נדרש מטען תומך, הנרכש בנפרד.

מחירו של ה-LG G4 בישראל,יעמוד ב-3,400 ש"ח לגירסת המתכת ו-3,550 ש"ח לגירסא עם כיסוי העור. היבואנית מדגישה את המתנות והאפשרויות הקיימות ב-G4 אל מול המתחרים, בדגש על חריץ הרחבת הזיכרון והסוללה הנשלפת. מלבד זאת, רכישת G4 מזכה את הקונה ב-100 ג"ב חינם לשנתיים בחשבון הגוגל דרייב, ובנוסף החבילה אשר תימכר בארץ תכלול סוללה נוספת ומטען שולחני, הטבה בשווי של כ-300 שקלים, לטענת החברה.

עשרים אחוז מהשוק הישראלי

ברונלייט מסרו גם נתונים על פעילות החברה בשוק הישראלי. החברה החלה לייבא את מכשירי הסלולר של LG באפריל 2013 כאשר נתח השוק של LG בארץ עמד על שלושה או ארבעה אחוזים, הודות למכשירי הנקסוס 4 וה-G2 , גדל הנתח לששה או שבעה אחוזים בתחילת 2014, והשנה בזכות ה-G3 אשר התקבל באהדה בשוק הישראלי, עומדת החברה על נתח שוק של כ-20 אחוזים. בנוסף, על פי הערכות החברה הצרכן הישראלי מחליף מכשיר סלולר כל 18-20 חודשים.

ה-LG G4 יחל להימכר ביום שני הקרוב בישראל.

 

על אודות המחבר לצפיה בכל הכתבות

הראל שטנשטיין

בעברו כתב הסלולר של מעריב, נענע10 וחורים ברשת ושימש ככתב פרילנסר של אתר EETimes האמריקאי. כיום מייעץ שטנשטיין לחברות הזנק ומפתחים בנושאי אסטרטגיה, שיווק ופיתוח אפליקציות לטלפונים חכמים ומחשבי לוח.

השאר תגובה

banner