לנובו יוצאת ל"סיבוב הופעות" בישראל

החנות הניידת של לנובו

השבוע הכריזה לנובו ישראל על יוזמה חמודה ומעניינת: חנות ניידת. בדומה למה שמקובל בתעשיית ההיי טק, במה שמכונה תערוכת דרכים או Road Show, בה חברה יוצאת ל"סיבוב הופעות" שבמסגרתו היא מציגה את המוצרים שלה – כך תעשה לנובו בשבועות הקרובים ברחבי הארץ.

חנות הקונספט, בשיתוף עם אינטל, שבעצם ממוקמת בתוך מכולה מעוצבת עם דלתות שקופות בחזיתה, תציג את המוצרים החדשים של ענקית המחשוב הסינית המושקים בימים אלה בישראל. בין המוצרים יהיו מוצרי היוגה, שהם מחשבים היברידיים בעלי הציר שכבר הפך להיות החותמת המזהה של הסדרה, הבנוי מ-800 חוליות מתכת בדומה לרצועות של שעוני יד; את היוגה 900S  ששוקל קילו אחד בלבד עם עשר שעות סוללה; את ה-Idea Miix 700 שעשינו עליו הצצה ראשונה כאן "בחיבור"; את ה-YOGA Tab 3 Pro שהוא הדור החדש של הטאבלטים משובצי המקרן, עם מקרן 70 אינץ' וארבעה רמקולים של JBL ביחד עם אפליקציית נטפליקס, ואת הפאבלטים החדשים והמסקרנים מסדרת PHAB Plus שבעצם גם מסמנים את כניסתה של לנובו לשוק הסלולר הישראלי.

ענקית המחשוב השקיעה במהלך מעל ל-600,000 דולר, ותערוכת הדרכים המתגלגלת שלה תחל להסתובב בין מכללות, אוניברסיטאות ועוד מקומות הומי קהל כבר בשבועות הקרובים.

אולי יעניין אתכם גם...

על אודות המחבר לצפיה בכל הכתבות לאתר המחבר

ניב ליליאן

העורך האחראי של "החיבור".

ניב ליליאן הוא עיתונאי חוקר בעל ניסיון של 21 שנה בכתיבה על טכנולוגיה, אינטרנט והשפעותיהם על פוליטיקה וחברה. כעורך ערוץ המחשבים של ynet בשעתו, הוא הוביל קמפיין עיתונאי נרחב ועיקש שהביא את סכנות המאגר הביומטרי לידיעת הציבור, ופרסם תחקירים על עוולות צרכניות כמו התערבות ספקיות האינטרנט הישראליות בתעבורת רשת, לצד פרשנויות מורות נבוכים וקלות לעיכול.
פרט טריוויה: הוא העיתונאי הישראלי הראשון שראיין את מנכ"ל גוגל.

השמיעו את קולכם

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.

banner