Jawbone משיקה את UP3: "צמיד הפעילות החכם ביותר בעולם"

אמש הכריזה חברת Jawbone על הדור השלישי של צמיד ה-UP, ה-UP3 – צמיד הפעילות "החכם ביותר בעולם", לדברי החברה. הצמיד, הכולל חיישנים רבים כגון: אקסלרומטר, מד דופק, מעבר חמצן בגוף, טמפרטורת העור ועוד. והכל בכדי לספק כמה שיותר נתונים פיזיולוגיים, ובדיוק המרבי. הצמיד עמיד למים, ובעל סוללה המחזיקה כשבוע על פי הצהרת החברה. מחירו של ה-UP3 יעמוד על 180 דולר.

המידע הרב הנאסף על ידי הצמיד משמש את האפליקציה החדשה Smart Coach כדי להסיק מסקנות המשלבות מידע בין הפעילויות השונות (ספורט, אכילה, שינה וכו') לבין מצב הגוף (נוזלים, דופק, חום וכו') בכדי להמליץ על אורח חיים בריא יותר, למשל להמליץ על שעות שינה מרובות יותר לפני נסיעה ארוכה וכולי.

 

Jawbone UP Move

בנוסף הכריזה החברה על ה- UP move, חיישן חכם בגודל מטבע אשר ניתן לענוד כצמיד או להכניס לתיק. החפיץ אוסף מידע בסיסי יותר כגון מרחק הליכה, וזמן שינה ופחות מדויק מה-UP3, אולם גם מחירו בהתאם: 50 דולר בסך הכל, מתוך רצון ככל הנראה להנגיש את המוצר לקהלים חדשים ולא רק לחובבי בריאות מושבעים.

שני המוצרים החדשים יהיו זמינים לרכישה לקראת סוף השנה ברשתות השונות, וגם בחנויות של אפל.

 

רקע

חברת Jawbone, אשר החלה את דרכה כפרוייקט של שני סטודנטים והפכה ליצרנית אוזניות בלוטוות' ורמקולים ניידים, נכנסה ב-2011 גם לשוק המחשוב הלביש עם צמיד הפעילות UP, וכיום היא אחת משחקני המפתח בתחום. בעוד שחברת fitbit מחזיקה בחלק הארי, Jawbone ממוצבת במקום השני.

ב-2013 השיקה את פלטפורמת ה-UP המאפשרת לאפליקציות צד שלישי להתממשק למאגר הנתונים והישומים כגון IFTT ושירותים אחרים, כמו יישומים של בית חכם כגון מכשיר ה-Nest. בנוסף רכשה Jawbone את חברת BodyMedia העוסקת בבניית חיישנים לניטור מידע מהגוף האדם.

אפל לאחרונה הפסיקה למכור את מוצרי Fitbit המתחרה, ככל הנראה לאור השקת השעון החדש שלה עצמה. שוק המחשוב הלביש בדגש על נתוני פעילות הכניסו לתמונה חברות הענק כמו מיקרוסופט, גוגל, ואפל (למידע נוסף קראו את טור הפרשנות שלנו). Jawbone כך נראה נוקטת בגישה פתוחה יותר ותומכת בפלטפורמה של אפל, אך ככל הנראה המלחמה על המידע שייאסף מכל ההתקנים – נמצא רק בהתחלה.

אולי תתחברו גם לאלה?

על אודות המחבר לצפיה בכל הכתבות

הראל שטנשטיין

בעברו כתב הסלולר של מעריב, נענע10 וחורים ברשת ושימש ככתב פרילנסר של אתר EETimes האמריקאי. כיום מייעץ שטנשטיין לחברות הזנק ומפתחים בנושאי אסטרטגיה, שיווק ופיתוח אפליקציות לטלפונים חכמים ומחשבי לוח.

השאר תגובה

banner
%d בלוגרים אהבו את זה: