רשמים ראשונים: שעון חכם Withings Activité Pop

בתערוכת CES השיקה חברת Withings המתמחה במוצרים חכמים שונים, את שעון ה-Activité Pop, גירסה זולה יותר לשעון ה-Activite המרשים שלה – שתעלה רק 150 דולרים. לקחנו אותו להתרשמות.

השעון נראה כשעון אנלוגי רגיל, וזה סוד היופי שלו. אין לו מסך מגע מגושם ואין לו צורך להציג מחוגים בגרפיקה – יש לו מחוגים אמיתיים, וגם שנתות. כיאה וכיאות לחברה צרפתית, השעון הזה מעוצב למשעי ומזכיר קצת במראה שלו את שעוני swatch המיתולוגיים, בשלושה צבעים: אפור כהה, כחול וצבע בז', או כמו שאוהבים לקרוא לו כיום – חול.

מלבד מחוגי השעות והדקות המסורתיים, לשעון הזה יש מחוג פנימי, נוסף, שמעיד על ההתקדמות שלנו באחוזים לקראת היעד שקבענו, עד מאה אחוזים. את כל הניהול של השעון ניתן לעשות ישירות מהאפליקציה, כולל כיוון מחוגי השעות והדקות ללא מגע, שזה מקסים (כרגע רק ל-iOS, בקרוב גם לאנדרואיד).

 

מבחינת סוללה, הוא "נהנה" מחיי סוללה של שעון רגיל, כמעט. אין צורך להטעין אותו כל לילה, כמו מרבית המתחרים. הוא מצויד בסוללה שתחזיק מעמד שמונה חודשים ואז יהיה צורך להחליפה, והשעון עמיד במים. אבל הבשורה הכי גדולה שנתבשרנו בתערוכה היא ש-Withings, תתחיל לשווק אותו ואת חבריו בקרוב בישראל.

אולי תתחברו גם לאלה?

על אודות המחבר לצפיה בכל הכתבות לאתר המחבר

ניב ליליאן

העורך האחראי של "החיבור".

ניב ליליאן הוא עיתונאי חוקר בעל ניסיון של 16 שנה בכתיבה על טכנולוגיה, אינטרנט והשפעותיהם על פוליטיקה וחברה. כעורך ערוץ המחשבים של ynet בשעתו, הוא הוביל קמפיין עיתונאי נרחב ועיקש שהביא את סכנות המאגר הביומטרי לידיעת הציבור, ופרסם תחקירים על עוולות צרכניות כמו התערבות ספקיות האינטרנט הישראליות בתעבורת רשת לצד פרשנויות מורות נבוכים וקלות לעיכול.
פרט טריוויה: הוא העיתונאי הישראלי הראשון שראיין את מנכ"ל גוגל.

תגובה אחתהשמיעו קולכם

השאר תגובה

banner