ה"Chromecast" של מיקרוסופט

ה-Chromecast של גוגל חגג לפני כחודש  את יום ההולדת הראשון שלו, וההצלחה של המכשיר המאפשר להזרים תוכן ממכשירי האנדרואיד (באפליקציות נתמכות) ומדפדפן הכרום נראה שהפתיעה אפילו את גוגל עצמה. על פי ההערכות , נמכרו כארבעה מיליון מכשירי Chromecast בתוך פחות משנה, וזאת לעומת למשל, Apple TV שבמהלך שנה שלמה נמכר בשני מיליון יחידות "בלבד". כבר ידוע שמוזילה עובדת על מוצר דומה מבוסס Firefox, אולם עכשיו הגיע תורה של מיקרוסופט להציג את המכשיר שלה.


ה-Microsoft Wireless Display Adapter  עושה שימוש בטכנולוגיית Miracast הזמינה כבר בסמארטפונים וטאבלטים רבים, כמו גם מחשבים ניידים.
כך שבשונה מה- Chromecast ניתן להתחבר ל-Wireless Display Adapter ללא צורך בחיבור לאינטרנט, כמו כן אין צורך בהטמעה של קוד לתוך אפליקציות בכדי שאלו יוכלו לשדר.
מחירו של ה-Microsoft Wireless Display Adapter עומד על  59.95 דולר ויתחיל להימכר ב-BestBuy ובחנות של מיקרוסופט בעוד חודש.

אולי יעניין אתכם גם...

על אודות המחבר לצפיה בכל הכתבות

הראל שטנשטיין

בעברו כתב הסלולר של מעריב, נענע10 וחורים ברשת ושימש ככתב פרילנסר של אתר EETimes האמריקאי. כיום מייעץ שטנשטיין לחברות הזנק ומפתחים בנושאי אסטרטגיה, שיווק ופיתוח אפליקציות לטלפונים חכמים ומחשבי לוח.

2 תגובותהשמיעו קולכם

השמיעו את קולכם

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.

banner